Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

Jag har ingen bil, kan jag dra mitt Eurobonuskort i automaten hos Preem och köpa en deciliter bensin (i t ex en gammal marmeladburk) och få ett X i drivmedelsrutan på "bingospelplanen" och därmed få bingo och 3000 poäng?

Dock har dom en minimum kvantitet på pumparna ( 2 liter tror jag det är ) och rekommenderar ett för endamålet avsätt kärl att förvara bensinen i. Fast ännu bättre att fråga random tankare lite snällt om du får bjuda på ett par liter så kan du få både poäng och göra någon lite glad på samma gång.

Någon som haft problem med att få in poängen från Fortum? Mitt avtal började 2014-06-01 och kundtjänst har tidigare sagt upp till 6 veckor... nu svarar dem inte.

Erfarenheter av Scandic? En natt 26 Juli, när tros den komma in?

Någon som haft problem med att få in poängen från Fortum? Mitt avtal började 2014-06-01 och kundtjänst har tidigare sagt upp till 6 veckor... nu svarar dem inte.

Erfarenheter av Scandic? En natt 26 Juli, när tros den komma in?
Scandic brukar var snabba att föra över, max en vecka!

Någon som testat att "bli medlem" hos Skandia för att få poäng?
Vad krävs eg för att få poängen ?

Behöver man få lönen dit innan man får poäng?

(Läs: Vad är minsta möjliga insats för att få poäng?)

Någon som testat att "bli medlem" hos Skandia för att få poäng?
Vad krävs eg för att få poängen ?

Behöver man få lönen dit innan man får poäng?

(Läs: Vad är minsta möjliga insats för att få poäng?)

Jag tecknade ett vardagspaket hos dem, kostar inget. Man behöver föra över minst 7k till kontot och sedan pinga kundtjänst om att pengarna är överförda. Så länge man sedan gör det varje månad så är man vardagskund. Fick mina 3000 EBP ungefär en vecka senare. Tog dock ett tag innan jag fick alla papper och koder och dyl så jag kunde aktivera själva kontot (ca 2v).

Jag tecknade ett vardagspaket hos dem, kostar inget. Man behöver föra över minst 7k till kontot och sedan pinga kundtjänst om att pengarna är överförda. Så länge man sedan gör det varje månad så är man vardagskund. Fick mina 3000 EBP ungefär en vecka senare. Tog dock ett tag innan jag fick alla papper och koder och dyl så jag kunde aktivera själva kontot (ca 2v).
Det räcker alltså att man för över 7000 SEK varje månad, det är inte så att saldot måste vara över 7000 SEK ett vist datum varje månad? Alltså, om jag för över 7000 SEK den 25:e så är det ok att jag betalar hyran från Skandiakontot den 26:e i samma månad?

Extrapoäng säger man inte nej till. Min bingobricka hade 6 ofärgade rutor (var tacknämligt redan kund i Skandiabanken) och så här gjorde jag för att fylla dem:

Elavtal - ringde Fortum och la över elavtalet för bostaden på mig från att tidigare ha varit reggat på sambon. Tekniskt räknas detta som nyreg och förutom att bingorutan färgas får jag dessutom 6,000 EBP i signup-bonus plus 250 EBP/mån dvs. ytterligare 3,000 EBP/år (kampanj som går ut 31 aug).
Tidningar - tecknade en månads testprenumeration på Di för 99:-. Färgad ruta plus 2,000 extra EBP tack vare särskild Di-kampanj just nu (provperioden avslutas automatiskt).
Online shopping - köpte en bok på Adlibris. Färgad ruta plus 22 EBP för varje spenderad hundring.
Drivmedel - har ingen egen bil men planerar att tanka ett par liter i farsans bil till helgen.
Försäkringar - tecknade en olycksfallsförsäkring hos Trygg-Hansa för 71:-/mån, kan sägas upp när som helst, ingen bindningstid.
Hotellvistelser - har en tidig flight ARN-MAD senare i augusti och bokade därför en natt ute på BW Park Airport Hotel för 580:-. Förutom den sista färgade rutan på brickan ger det mig även 600 EBP.

Summa summarum cirkus 40,000 EBP för under tusingen. Katching!

Det räcker alltså att man för över 7000 SEK varje månad, det är inte så att saldot måste vara över 7000 SEK ett vist datum varje månad? Alltså, om jag för över 7000 SEK den 25:e så är det ok att jag betalar hyran från Skandiakontot den 26:e i samma månad?
Ja så länge det kommer in pengar så borde det vara lugnt. Tanken är ju att man ska använda kontot och det är själva insättningen som triggar.

Toppen