Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

Här blev det också Bingo:

Grattis till dina tre-i-rad!
Det betyder att du om 30 dagar kan boka en resa med SAS med 50% poängrabatt till Berlin eller Nice.

Rabatten gäller bonusresor ”Bästa pris”, när du bokar och reser någon gång mellan 1 september 2014 och 31 augusti 2015. Tänk bara på att vara inloggad på dina EuroBonus-sidor, så dras rabatten automatiskt när du bokar. Vi hoppas att du får glädje av din vinst.

Nu kan du fortsätta spela EuroBonus Bingo. Ta en titt på din bingobricka för att se vilka partners du behöver tjäna poäng hos för att uppnå nästa vinst.

Återigen grattis, och fortsatt lycka till med bingon!

SAS EuroBonus

Woohoo, nu fick även jag bingo:

Grattis till dina tre-i-rad!
Det betyder att du om 30 dagar kan boka en resa med SAS med 50% poängrabatt till Genéve eller Split.

/Badger

Jag kan få bingo nästa vecka till priset av lite Best Western-poäng, men efter att kikat på regler och villkor för kampanjen förstår jag mitt i semesterslöheten inte vad som egentligen gäller:

1. Är det 2 för 1 eller 50% poängrabatt för samtliga resenärer?
2. Får man rabatt till båda destinationerna för varje rad eller bara för en av dem?
3. Måste den som bokar resa?

image.jpg

Bingo!
Får hoppas att sambon får fullbricka så kan vi kanske använda hennes poäng till en av destinationerna på min bricka.

Bara inse att det är kört.
Räddningen vore att hoppa på Skandiabanken och direkt säga upp alla avtal med dem. Då skulle det bli lite roligare. Men jag tror inte jag orkar i detta fall

Nice!

Själv har jag banktjänster och hotellvistelser kvar att fylla i (har poängbrickan). Båda är avklarade, väntar bara på att poängen ska ticka in så det registreras. Såg att man får ju 3000p när man signar upp för skandias vardagskonto oberoende av bingot så totalt blir det 33000p.
Det kändes dock lite löjligt för min del att boka in en hotellövernattning för att få sista rutan ifylld men med tanke på att jag lyckades hitta ett rum för 600kr/natt och det resulterar i 3 x 3000p + 6000p = 15000p så var det ju ganska billiga poäng.

Jag har banktjänster och onlineshopping som väntar på poängreggning och hotellet får jag i helgen i samband med besök på airbusfabriken... -;)

Dum fråga, vart hittar jag min bingobricka? Har signat mig och lyckats radera mailet, och nu hittar jag inte min bricka.

Jag har inte hittat någon länk till den. Varje gång man får en uppdatering av en bricka så får man ett mail och i de olika brickornas status ligger i själva länken som ligger i mailet. Det är alltså inget som genereras utifrån din inloggning eller dyl.

Jag har ingen bil, kan jag dra mitt Eurobonuskort i automaten hos Preem och köpa en deciliter bensin (i t ex en gammal marmeladburk) och få ett X i drivmedelsrutan på "bingospelplanen" och därmed få bingo och 3000 poäng? Och vilka av alla hotellen som SAS samarbetar med i den här kampanjen är generellt billigast?

Toppen