Glöm inte att bli värvad till kortetJag har nu läst allt jag kommit över och kommer testa Amex Elite. Det känns som det bästa kortet för mig. Eftersom jag (precis som Lounge Lizard) ofta flyger inrikes och via ARN hjälper mig PP max 6ggr per år.
Vi börjar här! Tack för all hjälp.
Huh? Reglerna på forumet säger uttryckligen att det är dit någon ska hänvisas? Jag känner mig både träffad - för jag har inte skrivit något innan - och jävligt förolämpad. Är det här stilen vi kör här alltså; man hjälper frågeställare enligt reglerna och blir kallad för öknamn? Oerhört lågt och erbarmligt osnyggt. För den delen skulle nog din anklagelse passa bättre på någon som har bevakning på värvningstrådenAtt hinta om värvningstråden men inte bidragit med några svar till TS funderingar, får mig att undra hur lågt man kan sjunka för att ev få några eurobonuspoäng...
Jag skulle absolut råda dig till att ha kvar ditt EB MC, eller ett annat Visa/MC. Amex funkar visserligen på fler och fler ställen, men långt ifrån överallt. Det är tråkigt att stå där i kassan och inte kunna betala...Jag tar hjälp av någon så fort jag avslutat mitt nuvarande EB MC. Egentligen är det kanske bra att ha båda för amex har väl lite sämre tillgänglighet men har samtidigt ogärna två stora krediter på UC’n.
Huh? Reglerna på forumet säger uttryckligen att det är dit någon ska hänvisas?
Absolut ska vi hjälpa varandra till rätt forum om dom är ute och vimsar runt helt fel eller ber om hjälp vart dom ska ta vägen.
Jag känner mig både träffad - för jag har inte skrivit något innan - och jävligt förolämpad. Är det här stilen vi kör här alltså; man hjälper frågeställare enligt reglerna och blir kallad för öknamn?
Det är din känsla och den kan jag inte ta ifrån dig. Men öknamn?
För den delen skulle nog din anklagelse passa bättre på någon som har bevakning på värvningstråden.
Ber om ursäkt om du inte tillhör ”den ligan”.
Jag skulle absolut råda dig till att ha kvar ditt EB MC, eller ett annat Visa/MC. Amex funkar visserligen på fler och fler ställen, men långt ifrån överallt. Det är tråkigt att stå där i kassan och inte kunna betala...