Senaste nytt
Nu gäller tråden hotellprogram i Sverige, och jag har aldrig fått något av ovanstående på hotell vare sig i Sverige eller någon annanstans i Världen med min status hos hotels.com. Jag har fått mer "gåvor" som bas medlem hos Ihg elle Marriott.
Fick choklad och en liten flaska rött nu senast på radisson i Riga samt uppgradering till svit. Radisson i Lissabon uppgraderade mig och jag fick fruktfat samt en stor flaska bubbel. Så som du skriver, aldrig fått något i Sverige på strawberry och scandic. Rätt nöjd med mitt val men jag förstår er som väljer hotels. Hade jag fått boka via hotels på jobbet så hade jag nog också valt hotels

Vet någon här huruvida det går att samla poäng till Radisson Hotel Rewards i Nordamerika? Som jag förstått det är det olika ägare, trots samma varumärke?
Edit: såg nu att tråden gäller hotellkedjor i Sverige

Last edited:
Vet någon här huruvida det går att samla poäng till Radisson Hotel Rewards i Nordamerika? Som jag förstått det är det olika ägare, trots samma varumärke?
Edit: såg nu att tråden gäller hotellkedjor i Sverige
Ändå intressant då valet av hotellkedja i Sverige (kan) påverkas av möjligheten att även bo/nyttja utomlands.

Kul! Fick du på mailen? Jag har inte fått något som Diamond Select, har iofs inte bott något under 2024 heller.

Fick också, men som Diamond Select, har bokning nästa vecka, kanske det som triggat.

Här är villkoren:

Best Western Rewards members (“Member(s)”) who has (a) received an email invitation offering a 300 SEK Best Western Gift Card and (b) register for the Promotion on bestwestern.se between Jan 9 and Jan 23, 2025 (“Promotion Period”) and (c) have a valid email address listed in the Member’s account profile at the time of registration for the Promotion, will earn one (1) promotional 300 SEK Best Western Gift Card.

There is a limit of one (1) promotional 300 SEK Gift Card per Member during the Promotion Period. The Gift Card will be emailed as a digital gift card to the Member’s email account registered in the profile. The Gift Card will not be sent via mail or any other means other than to the Member’s email address as registered in the Member’s account profile.

The promotional Gift Card will expire the 31st of March 2025.

Kul! Fick du på mailen? Jag har inte fått något som Diamond Select, har iofs inte bott något under 2024 heller.
Har bott hos dem gm Landvetter AirPort Hotel några ggr under året i samband med avresa/hemresa för att få en mysig inramning av flygresor.

Väldigt trevligt initiativ, för det kan ju användas även på erbjudanden. :)

Surt man inte fått det också.. Kanske har bott (45 nätter förra året) och redan bokat för mycket (23 nätter bokade) för att vara värd att spendera kampanjer på..

Toppen