Senaste nytt

Vilket Hilton hotell rekommenderas i New York?

Maja

Medlem
Sorry, inte nu denna vecka men den 11:e januari. Inte redo att lämna Hawaii på en vecka

Eftersom jag sällan väljer pre-paid så bokar jag alltid när jag ser det jag vill ha så ändrar jag senare
Åh Hawaii låter trevligt! Inväntar din rapport nästa veckor då! :) Gillar inte heller pre-paid så kommer också vänta och se vad det blir av det hela.
 

Steve

Medlem
Ganska nytt inom Hiltongruppen. Jag har bara bott på Curio i Miami något som var riktigt bra. Full frukost och uppgraderat. Jag skall bo på Curio Juniper i Cupertino nästa vecka, och har bokat The Renwick en natt som ett test onsdag kväll..
The Renwick ser ju helt klart intressant ut. Bokade nyss inför resa i mars, hoppas du kan ge ett omdöme efter ditt stay @Senator
 

HenrikAI

Medlem
Någon som har åsikter om Four Points Times Square? 270 USD plus skatter per natt under påskveckan för ett rum med 2 dubbelsängar (reser med barn... ). Har ingen status tyvärr. Finns det bättre val i ungefär samma prisklass i närheten?

(Har kikat på HGI Times Square men det är 100 USD dyrare per natt.. är det värt det?)
 

Maja

Medlem
Det blev ändrade planer både i Cupertino och New York. Däremot är både jag och @sembl bokade 20-22 januari om du har is i magen.
Alltid intressant att höra, men jag kommer inte att bo där själv nu i februari. Priset var endast prepaid och det har nu ökat med $55/natt+tax vilket inte gör det aktuellt för denna resa för min del. Är dock givetvis ändå nyfiken på att höra hur ni tycker att det är inför framtida resor! :)
 

Maja

Medlem
Någon som har åsikter om Four Points Times Square? 270 USD plus skatter per natt under påskveckan för ett rum med 2 dubbelsängar (reser med barn... ). Har ingen status tyvärr. Finns det bättre val i ungefär samma prisklass i närheten?

(Har kikat på HGI Times Square men det är 100 USD dyrare per natt.. är det värt det?)
Känner inte till det hotellet.

HGI Times Square 1 king coner queen sofabed non smoking går att få för $247+tax. Kollade på 9-16 april då jag inte vet era exakta datum.

HGI Midtown Park Ave får ni 2 double beds för $271-tax.

Bokas via Hilton Worldwide | MVP Travel
 

Avgeek

Medlem
@Senator: Vissa skriver p Tripadvisor att rummen är gamla, medan hemsidan säger att hotellet är nyrenoverat? Tänker p Hilton Fashion District då :). Såg att du erbjöd en annan medlem att "put in a good word"; är även jag HHD, går det att ordna för oss med om vi bokar?
 

Agö

Medlem
@Senator: Vissa skriver p Tripadvisor att rummen är gamla, medan hemsidan säger att hotellet är nyrenoverat? Tänker p Hilton Fashion District då :). Såg att du erbjöd en annan medlem att "put in a good word"; är även jag HHD, går det att ordna för oss med om vi bokar?
Mitt rum i september var så långt ifrån nyrenoverat man kan komma. Det är ett enkelt hotell, förvänta dig inget mer.
 
Toppen