Bryant skrev:Finland!Allt känns så tragiskt där. Åker bara dit om jag verkligen måste..Klicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Ringarum... rastplatsen, vid macken, serverar inget som är bra alls ... de lever nog på alla bussar som stannar och rastar där. Åk hellre lite längre till Kårtorp, där är maten mycket bättre och miljön trevligare.Klicka för att utvidga...
Unicornone skrev:"Hej och välkommen till Finland, här vrider vi klockan en timme fram och femton år tillbaks"Klicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Dallas, TX - nog för att det alltid (nästan..!.) är kul att åka till en plats för första gången oavsett. Men, andra och efterföljande gånger till Dallas blir bara tråkigare och tråkigare. Jobba, äta (mycket!), köpa grejor och sova; vad mer finns att göra där?De som jobbade på kontoret där "flyddde" till andra ställen (allt i från att ta bilen till Houston till sista minuten charter till Mexico eller lite längre bort i Centralamerika) över helgerna ...Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Jag vill instämma med någon tidigare om Las Vegas. Gillade inte stan och återvänder helst inte, även om man blir så illa tvungen så länge det är stor mässtad.Klicka för att utvidga...
karho skrev:Den har han snott från Andres Lokko, fast då om när tåget anläder från Stockholm till Göteborg... ”Ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan? Två år?” Eller så kan det va tvärtom, att Lokko snott den...Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Jag vill instämma med någon tidigare om Las Vegas. Gillade inte stan och återvänder helst inte, även om man blir så illa tvungen så länge det är stor mässtad.Klicka för att utvidga...