ralftraskman
Medlem
Det jag har problem med är ratio byxor/skjorta/tröjor jag har en sådan här och den är lite svår att packa, eer så jag som packar fel saker. Rolling Thunder resväska 55 cm | The North Face
Är deras väskor bra?Away har en liknade grej för sin compression lösning, kolla 2:a animationen med i rutan med titeln "Undress and compress" på Away:s sajt - Mycket pedagogiskt!![]()
Aldrig hört något i en podcast@sandek Riktigt snygga och lättrullade, tycker också det är trevligt med Powerbank facket som kan nås på utsidan.
Däremot är väskan är rätt tung (nästan dubbla vikten jämfört med t ex motsvarande Samsonite Uplite) och det är synd att man är låst till Aways egna powerbanks.
Away är ju flitiga podcast-annonsörer med tillhörande kupongkoder om är sugen på en.![]()
Scrollade igenom tråden hyfsat men såg inget utlåtande om denna. Vad tycker du? Saknar snabbåtkomst inser jag efter ett par resor med min Samsonite där facket fram känns alldeles för tight för praktisk användning annat än till passet och en mobilladdare.Har du köpt någon väska ännu? I annat fall har jag svaret på dina böner:
Samsonite Prodigy spinner! Den har 4 hjul, är hård, har ett smidigt ytterfack för att lätt komma åt laptop och vätskor genom säkerhetskontrollen. Är Även lätt. 2.8 kilo. Billigast också. 2199kr. Mått: 55x40x23. Jag har beställt en själv men ännu ej fått den, så kan ej ge något utlåtande ännu.
Läs mer här: Prodigy Spinner 55cm/22inch Off white | Samsonite
Visa bifogad bild 59537