Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Scrollade igenom tråden hyfsat men såg inget utlåtande om denna. Vad tycker du? Saknar snabbåtkomst inser jag efter ett par resor med min Samsonite där facket fram känns alldeles för tight för praktisk användning annat än till passet och en mobilladdare.
Den är mer snygg än praktisk. "Snabbåtkomstfacket" tar väldigt mycket invändig plats. Räcker för resa på 1 natt. Annars är den för liten... Får ej plats med taxfreesprit. Betyg: godkänd med viss tvekan.
 

MartinH

Medlem
Jag köpte en Bluesmart för 5 år sen. Tyckte att den var jättepraktisk med inbyggt batteri o så. Det var ju lite nytt o coolt då. Men sen har jag lärt mig att ladda mina prylar, vilket har gjort att den väskan är lite överflödig. Men den är väldigt bra byggd, mycket stabil o så. Jag gillar att köra med bara handbagage och är på resa i Asien nu i 4 månader (som jag brukar göra på vår svenska vinter). En del flyg jag gör här i regionen har en begränsning på 7 kg på handbagaget. Så nu dumpade jag min Bluesmart för en gammal Samsonite som är superlätt. Den vägde 6,8 kg när jag lämnade GOT :)
 

Brandten

Medlem
Blev bra sugen på den här ändå idag när jag gick förbi och klämde lite live. Prodigy 2900kr.
82d772ac287bd8adf06a5d3583b0e286.jpg
 
Toppen