Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Ja exakt.
En bild säger mern tusen ord..
6f1b1d84615983a603488859b77e5ae9.jpg
Skulle aldrig få för mig att kliva in i ett möte (eller resa med) i kostym och en ryggsäck! Rullväska är det självklara valet. :)

Nu har jag köpt en Osprey fairview 40 ryggsäck för kvinnor. Så har man båda händerna fria. Så känn inte så tung som när man har handväskan ovanför resväska. Det går att bära den i handen eller som axelväska också. För killarna så heter modellen Osprey farpoint 40 måttet går som handbagage på flyget.

Ja exakt. Skulle aldrig få för mig att kliva in i ett möte (eller resa med) i kostym och en ryggsäck! Rullväska är det självklara valet. :)
Det där är ju ingen ryggsäck utan en reklam väska från Santa Anita park i LA?
Ryggsäcken ser ut såhär...

Inne på min tredje Targus sport back pack. Har letat men inte hittat bättre... Rymlig och flexibel. Har två kompletta mobila kontor i den, väger ca 9-10.

Sväljer det dom behövs för en natt men blir det 2-4 så kommer bagen med.

Har oftast kavaj sljorts och udda byxa, funkar bra förutom att ryggan nöter på Boss kavajen, så den blir noppig lite i förtid

EDIT: Hur är det att dyka upp med en kabinväska och kostym till den hemliga prototypverkstan/testsiten på vischan..?

81dc00eef1a688f8e0f2205763648e6f.jpg

Last edited:
Ja exakt. Skulle aldrig få för mig att kliva in i ett möte (eller resa med) i kostym och en ryggsäck! Rullväska är det självklara valet. :)
Det är skillnad på ryggsäck och ryggsäck.

Jag kör oftast på min Knomo Falmouth och den skäms jag inte när jag bär och kan ta med den på valfritt möte. Skulle dock inte ta med en sportryggsäck till vilket möte som helst.

Edit:
Resultat av Googles bildsökning efter https://cdnd.lystit.com/1200/630/tr/photos/5d09-2014/08/16/knomo-london-black-falmouth-laptop-backpack-product-1-22554167-0-403473898-normal.jpeg

Toppen