Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Nja... köper helst inga väskor som väger över 1.5 kilo.
Undantaget var nya Eagle Creek men det är för att det är mer av en rejäl rygga som ska funka att gå låååångt med om så behövs!
De flesta jag använder klockar in på under ett kilo :)

Jag är inte personligen ett fan av snurrhjulen utan tar hellre infällda hjul och att jag måste luta väskan. i julas köpte jag en Samsonite X'blade 3.0 Upright. Mycket trevlig väska!

Någon som har tips på en lätt, men stilig, kabinväska? Jag är lite sugen på Epics QUANTUM, men den väger 2,1kg vilket är en del om man bara har 8,0kg tillgodo.

Någon som har tips på en lätt, men stilig, kabinväska? Jag är lite sugen på Epics QUANTUM, men den väger 2,1kg vilket är en del om man bara har 8,0kg tillgodo.

Jag använder Samsonite B-lite 3 och är mycket nöjd med den, väger 2kg och måtten är 55x40x20cm. Känns som om det är så låg vikt man kan komma undan med utan att väskan blir alltför vek. Min har klarat sig väldigt bra, har även checkat in den flera gånger med gott resultat. Rekommenderas!

B-Lite 3 Resväska med 2 hjul 55cm | Samsonite

Nja... köper helst inga väskor som väger över 1.5 kilo.
Undantaget var nya Eagle Creek men det är för att det är mer av en rejäl rygga som ska funka att gå låååångt med om så behövs!
De flesta jag använder klockar in på under ett kilo :)
Oj. Vad är det för väskor?

Jag har tex en Samsonite Uplite på 55x35x23 och 1,7 kg och då är det ingen direkt praktisk inredning eller stabilitet eller så. ad är det för carry-on som vägen hälften av det?

Väskor utan hjul i moderna material :)
Bär alla mina väskor vet du och det finns mååååånga alternativ för "one bag travel"

Oj. Vad är det för väskor?

Jag har tex en Samsonite Uplite på 55x35x23 och 1,7 kg och då är det ingen direkt praktisk inredning eller stabilitet eller så. ad är det för carry-on som vägen hälften av det?

Toppen