Resandepojkvasker
Medlem
Jag har den väskan och tycker den fungerat ypperligt förutom att den är lite väl stor samt att jag inte hittat något bra sätt att gömma höftbältet (kan vara mig det är fel på och inte väskan) Är såklart högst individuellt vad man tycker om storleken men för mig som i princip alltid har incheckat bagage så är den lite i det största laget.Hej, någon som har erfarenhet av denna? https://www.samsonite.se/ecodiver-travel-backpack-m-55l--black/142897-1041.html
Och en följdfråga oavsett ovan, vilka erfarenheter har ni av att ta med en carry-on som inte möter måtten men som kan knökas ihop så den passar måtten?
(sökte och läste några sidor bakåt men hittade inte något om dessa ämnen)
Förutom det är väskan fantastisk och jag gillar de många olika facken som gör det lätt för mig att sortera mina miljoner kablar och teknikprodukter. Integrerade uttag för kablar och dedikerad plats för powerbank gillar jag och använder mycket. Ett till plus är också att materialet är vattenavvisande och tål enligt egen erfarenhet allt från kraftigt regn i Seoul till blötsnö i Bergen kalasbra. Den går även att knöka ihop rätt bra när man inte har fyllt väskan.
Sammanfattningsvis, bra väska som jag rekommenderar för resande men som öven fungerar i civila aktiviteter.