Om jag drar mig till minnes när jag letade reviews på kabinväskor för ett par år sedan så var just Travelpro med pga av att man sa att många piloter/personal använde just det märket. Om det är sant låter jag vara osagt.Tänkte fråga om någon här känner till kabinväskor från TRAVEL PRO ?
Funderar över denna.![]()
Platinum® Elite Compact Expandable Kabin Hard Shell Spinner 55 cm (55 x 35 x 23 cm)
Jet off in style with the Platinum® Elite Compact Expandable Cabin Hard‑Shell Spinner - cabin‑approved, lightweight yet robust, offering smooth 360° manoeuvrability and expandable capacity for all your essentials.eu.travelpro.com
Har du fått din? Beställde också under rean men inte fått någon respons mer än beställningen, Gått över en vecka nu.Den har inte levererats ännu tyvärr, kommer kanske imorgon.
Yes, tog mindre än en vecka.Har du fått din? Beställde också under rean men inte fått någon respons mer än beställningen, Gått över en vecka nu.
Ska bli kul att höra din åsikt sen efter första användandet.Yes, tog mindre än en vecka.
Ska invigas i eftermiddag när vi åker till London och sen vidare till CUN med VS imorgon. #vågavägraincheckat
Vilken färg tog du? Ser att H5 Essential nu bara finns i tre färger, men under rean fanns det en uppsjö. Tänker om dom översålt min färg (Dark Olive).Yes, tog mindre än en vecka.
Ska invigas i eftermiddag när vi åker till London och sen vidare till CUN med VS imorgon. #vågavägraincheckat
H5 / Glossy Purple Night / Premium Hard Shell / Cabin Size / EssentialVilken färg tog du? Ser att H5 Essential nu bara finns i tre färger, men under rean fanns det en uppsjö. Tänker om dom översålt min färg (Dark Olive).
Tycker den känns bra, rullar bra, stadigt handtag. Inte lika rejäl som min LH alu men å andra sidan sjukt mycket lättare.Ska bli kul att höra din åsikt sen efter första användandet.
Och Trevlig Resa !!