stewigriffin
Medlem
Gick det inte att säga att du tar bilen och tankar och kommer tillbaka? Eller har ni redan checkat in bilen? Jag hade liknande situation på EWR och det löste sig genom att det fanns någon fastpris för fuel service som killen bakom disken applicerade till min hyra. Tror det blev $75.Jag är faktiskt riktigt less på alla hyrbilsfirmor. De fular sig och lägger på småavgifter här och där vilket gör det omöjligt för mig som kund att veta vad det faktiskt ska kosta, eller ens vilken bil jag kommer att få vilket kan variera rätt kraftigt inom samma bokningklass...
Dock nu såg jag att
Fees vary by location and are determined by current market value of gasoline in the surrounding area of the rental location and the fuel tank size of the rental vehicle.
Vad är Shooting Brake? MB CLS?Fick faktiskt en Shooting Brake bekräftad idag. Ska bli väldigt intressant att få ha den i en vecka.![]()
Enterprise och Hertz(Gold Plus Rewards)dum fråga då jag inte kollat närmare på det men finns det någon hyrbilsfirma där man kan likt eurobonus få poäng som man senare brukar för att boka en hyrbil ?
Jag vet att man kan boka en voucher via SAS för eurobonuspoäng men finns det någon hyrbildfirma med samma upplägg ?
HERTZ suger ju på den punkten, man får ju inget för att vara VIP kund annat än att man slipper tjafsa med kreditkort och sånt vid hämtning.