Timotey
Medlem
Ja jag var råtaggad på fika och bastu, men jag får många pluspoäng hemma när denna resa inte blev av.Tråkigt detta, hade sett fram emot fika med alla er här.
Ja jag var råtaggad på fika och bastu, men jag får många pluspoäng hemma när denna resa inte blev av.Tråkigt detta, hade sett fram emot fika med alla er här.
Tittar på BT via RIX (så man får flyga lite prop) eller AB via TXL (har aldrig flugit AB och inte varit på TXL så why not). Allt beroende på hur många EB-poäng det ger (någon som vet ungefär?).
#vågavägradirektflyg
Tyvärr ger varken resor med Air Baltic eller Air Berlin poäng till EuroBonus. Undantaget är resor med Air Baltic mellan Köpenhamn/Oslo och Riga vilka ger extrapoäng.
Om man då flyger "via RIX" (som BT gör), får man då poäng ARN - RIX men inte RIX - HEL ?
Isåfall får man ju lite poäng i alla fall![]()
Så klart ska det vara så krångligt som möjligt.. tack för klargörandet!Nej, sedan sista augusti i år är det endast mellan Köpenhamn/Oslo och Riga man får extrapoäng. Det är inte längre möjligt om man flyger Stockholm-Riga.
Kan ta upp till 10 arbetsdagar, sa min bank.Så klart ska det vara så krångligt som möjligt.. tack för klargörandet!
@Cristoffer Cedergren - jag har fortfarande inte sett några pengar.