Senaste nytt

Vi som ska flyga AY645 7/10

1520ec5befbd8386511fc8b029895a16.jpg

Finnair fortsätter att briljera i den uppkomna situationen! Fick både SMS och mail om equpiment change idag. Nu är även jag avbokad och väntar på återbetalningen.

Fick också SMS och epost i morse men att briljera är väl att ta i. Det upptäcktes ju i måndags att det inte gick att boka = Finnair har nog vetat om det tidigare än så och idag, 4 dagar senare får vi informationen. Ska försöka avboka men eftersom jag har möten inbokade så måste jag nog åka ändå.

Tittar på BT via RIX (så man får flyga lite prop) eller AB via TXL (har aldrig flugit AB och inte varit på TXL så why not).

#vågavägradirektflyg

Tittar på BT via RIX (så man får flyga lite prop) eller AB via TXL (har aldrig flugit AB och inte varit på TXL så why not). Allt beroende på hur många EB-poäng det ger (någon som vet ungefär?).

#vågavägradirektflyg

Tyvärr ger varken resor med Air Baltic eller Air Berlin poäng till EuroBonus. Undantaget är resor med Air Baltic mellan Köpenhamn/Oslo och Riga vilka ger extrapoäng.

Tyvärr ger varken resor med Air Baltic eller Air Berlin poäng till EuroBonus. Undantaget är resor med Air Baltic mellan Köpenhamn/Oslo och Riga vilka ger extrapoäng.

Om man då flyger "via RIX" (som BT gör), får man då poäng ARN - RIX men inte RIX - HEL ?
Isåfall får man ju lite poäng i alla fall :)

Toppen