Samma här.Måste säga att Finnair agerat föredömligt här! Jag hade nog aldrig vågat drömma om att ett flygbolag skulle göra så här...
och inte betalat tillbaka ett smack om de kände för det."The dates are as of 21 September 2015. Finnair reserves the right to make changes due to operational reasons."
Fick svar på Facebook att det gick bra att ta kontakt med dem men jag har inte hunnit ringa dem idag. De borde dock gått ut med info om detta till alla som bokat
Info om bytet från A350 till A320 och att de tillåter avbokning vore väl inte fel? Fick ett standardmail från Finnair idag om "your coming trip with Finnair is soon.." så mail kan dom ju skicka verkar det somFast jag tror ju att många bokat för att faktiskt de behöver resa detta datum och flighten i sig är ju inte inställd?![]()
Hur vanligt är det att bolag går ut och marknadsför särskilda "flygplansmodells-premiärturer" 5 månader i förväg, skulle du säga?Måste säga att Finnair agerat föredömligt här! Jag hade nog aldrig vågat drömma om att ett flygbolag skulle göra så här...
Hur vanligt är det att bolag går ut och marknadsför särskilda "flygplansmodells-premiärturer" 5 månader i förväg, skulle du säga?