Brandten
Medlem
Man fyller ju alltid i ett belopp på ansökan. Kan jag skriva 1000kr lika gärna som 50000kr och ändå få bonusen?Vad menar du med belopp? Amex har ingen limit om det är det du menar...
Man fyller ju alltid i ett belopp på ansökan. Kan jag skriva 1000kr lika gärna som 50000kr och ändå få bonusen?Vad menar du med belopp? Amex har ingen limit om det är det du menar...
Ah just det. Så var det ja. Tack.Finns inget belopp att ange. Det ända du ska ange är din årsinkomst, Amex har alltid varit utan en uttrycklig kredit limit.
Ah just det. Så var det ja. Tack.
Reser visserligen en hel del på egen hand men finns det någon som helst fördel för FruBrandten att jag har EBG om vi reser tillsammans? Jag menar, kan hon checka in sin väska i snabbkön vid business, använda fast track eller lounge om vi reser tillsammans? Hon kan ju iof få ett EBS av mig som ger vissa fördelar (ibland).
Formellt sett är det nog redan beviljat. De har bara inte fått iväg pappren om det.Nej, alla AMEX kort är betalkort vilket i detta fall betyder att man måste betala hela fakturan i sin helhet. Kan ändå tycka det är lite konstigt att man får poängen direkt innan beviljande, men jag klagar inte!
Nej, alla AMEX kort är betalkort vilket i detta fall betyder att man måste betala hela fakturan i sin helhet. Kan ändå tycka det är lite konstigt att man får poängen direkt innan beviljande, men jag klagar inte!
Det var de jag trodde så jag fick inte ihop att de e betalkortDe "större" hyrbilsfirmorna brukar ta emot mitt AMEX, förutom i Uruguay.
Folk brukar slarvigt säga kreditkort, oavsett om det är betalkort, bankkort eller faktiskt kreditkort.. Handlaren bryr sig inte vilket du använder om det nu inte är så att dom inte vill ta vissa kort p.g.a. avgiften alt. att dom inte har inlösenavtal för det kortet. Huvudsaken är att köpet eller reservationen går igenom. Amex kan vara kreditkort eller betalkort, dom erbjuder olika på olika marknader.Betalkort?? kan man hyra bil med det, hyrbilsfirmor brukar föredra kredit kort eller??