Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mig tog det 10 dagar. Intresserad?

Varför är det bättre att vänta? Så länge man någon gång inom varje kvalificeringsperiod når minst guld så spelar det ju ingen roll när poängen trillar in :)

Ja då får det nog allt bli en beställning men om någon vill skicka en inbjudan så tjänar ju båda en hacka dessutom :)
EBG är giltigt hela nästa kvalificeringsperiod med då antar jag?

Sant, men om man når upp till EBD så blir man ju i praktiken det senare än om de 20K poängen kommit i början av perioden.

Det är ju sant förvisso! Sen är det ju
Ja, man får vänta lite på goodiebagen isåfall

Lite offtopic men efter att kikat lite på jämförelse kartan som SAS har så verkar ju det vara förvånsvärt lite extra som EBD ger?
I varje fall sett till hoppet mellan EBS och EBG?

Ja, man får vänta lite på goodiebagen isåfall

Lite offtopic men efter att kikat lite på jämförelse kartan som SAS har så verkar ju det vara förvånsvärt lite extra som EBD ger?
I varje fall sett till hoppet mellan EBS och EBG?
Helt klart. Jag är själv EBG och nöjer mig tills vidare med det.

Uppsidorna är ju förutom goodiebagen bl a högre rabatt på Bästa tillgänglighet och möjligheten att ge bort ett guldkort, vilket ju kan påverka värdet av när man (under sitt intjäningsår) isåfall blir EBD. Men det är inget man kanske springer benen av sig för.

Helt klart. Jag är själv EBG och nöjer mig tills vidare med det.

Uppsidorna är ju förutom goodiebagen bl a högre rabatt på Bästa tillgänglighet och möjligheten att ge bort ett guldkort, vilket ju kan påverka värdet av när man (under sitt intjäningsår) isåfall blir EBD. Men det är inget man kanske springer benen av sig för.

Sedan någon månad tillbaka även fri dricka i Go. Men definitivt inget man springer benen av sig för, nej.

fick ni någon typ av verifikation på att ansökan kommit in och när isåfall? faxade in det igår så det dröjer väl nån dag :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen