Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken bra Copywriter, i mitt Elite mail står det att jag bara tjänar 15p / 100 SEK fast på deras hemsida står det 20p / 100SEK.

Vilken bra Copywriter, i mitt Elite mail står det att jag bara tjänar 15p / 100 SEK fast på deras hemsida står det 20p / 100SEK.
Och så här ser det ut i min :p

Screenshot 2015-04-27 11.57.39.png

Fick 2 mail med olika innehåll. .. Men egentligen inte så konstigt. Har kommit upp i en voucher men har en till att få under året.

Är det någon mer än jag som upplever att kundservice för Elite-kortet är väldigt trevliga, nästan amerikanskt trevliga (positivt menat) jämfört med kundservice till de t.ex. premiumkortet? Har inget att klaga på när det gäller bemötandet tidigare men upplever ändå en skillnad. De gånger jag ringt har de verkligen ansträngt sig, tagit sig tid och tackat så mycket för att man kontaktat dem. Det viktigaste är såklart att de också hjälpt mig på ett bra sätt men det trevliga bemötandet skadar ju inte.

Kan bara hålla med, väldigt trevliga och proaktiva, de ringde till och med tillbaka då samtalet bröts på grund av dålig täckning

blivit lite spridda skurar med flygbolagen så Ligger på 28k poäng just nu och min kvalificeringsperiod går ut 1/7 så är lite sugen på att införskaffa ett sånt här fint kort för att nå guld men om jag förstått det hela rätt så kommer jag isåfall alltid få poängen nån månad innan kvalificeringsperioden är slut? om så är fallet känns det ju bättre att skaffa det senare...

Vad säger den samlade erfarenheten: Hur lång tid tar det från ansökan till dess att de 20k baspoängen ramlar in?

blivit lite spridda skurar med flygbolagen så Ligger på 28k poäng just nu och min kvalificeringsperiod går ut 1/7 så är lite sugen på att införskaffa ett sånt här fint kort för att nå guld men om jag förstått det hela rätt så kommer jag isåfall alltid få poängen nån månad innan kvalificeringsperioden är slut? om så är fallet känns det ju bättre att skaffa det senare...
Varför är det bättre att vänta? Så länge man någon gång inom varje kvalificeringsperiod når minst guld så spelar det ju ingen roll när poängen trillar in :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen