Jag beställde mitt elitekort i tisdags över nätet. Nu har mina 20 000 poäng trillat in på kontot! Snabbt jobbat!![]()
Jag beställde mitt elitekort i tisdags över nätet. Nu har mina 20 000 poäng trillat in på kontot! Snabbt jobbat!![]()
Njae inte nödvändigtvis, om man tittar på hemsidan och ser att det inte bara står bas så är det väl så annars så kanske det står 0 på tillgängliga poäng?Det där var inte riktigt vad dom sa. Det verkar ju som att du har fått helt vanliga baspoäng (som du också kan använda)![]()
Nej, jag hade det vanliga SAS Amex innan. Den som numera är mellanvarianten. Något mejl hann jag aldrig få.Wow! Jag beställde mitt i söndags (2/11) och igår kväll fick jag ett mail "tack för ditt visade intresse för elite bla bla upp till 14 dagar"
Har du platinum redan innan?
Det ser så ut, men kontosaldot ökade inteDet där var inte riktigt vad dom sa. Det verkar ju som att du har fått helt vanliga baspoäng (som du också kan använda)![]()
Jag kollade detta precis. Det står 20 000 tillgängliga poäng, men kontosaldot har inte ökat...Njae inte nödvändigtvis, om man tittar på hemsidan och ser att det inte bara står bas så är det väl så annars så kanske det står 0 på tillgängliga poäng?
Jag beställde i söndags, fick mail idag att det skulle vara klart om 14 dagar och nu ser jag att Intjänade baspoäng stigit med 20000 poäng, men jag ser ingen transaktion som pekar på att något kommit från AMEX.