Brandten
Medlem
Riktigt så hardcore är jag inteInga problem, Jag har både Amex Platinum och Amex Elite. Kostar lite extra men funkar utmärkt![]()
Riktigt så hardcore är jag inteInga problem, Jag har både Amex Platinum och Amex Elite. Kostar lite extra men funkar utmärkt![]()
Nackdelen med SAS EBG är ju att du bara får utnyttja lounge och FastTrack när du reser med dem. Har du PP kan du alltid lounga![]()
Du får ta dig lite högre i Eurobonus programmet så kan du gå in i lounge även när du reser med icke star alliance bolag
PP är bra! Har ett själv för olika tillfällen![]()
Svar ja. Klantigt hanterat och oproffessionellt att skylla på varann. De skulle ju kunna mailat samtliga innehavare och bett om ursäkt och gett oss x-antal tusen extrapoäng som kompensation, och samtidigt önska god jul.Hoppas att detta är rätt tråd då det gäller Elite kortet. Har haft det sen förra året och är väldigt nöjd med förmånerna man får. Såg även att 20 K poäng hade trillat in någon gång under november månad och allt såg korrekt ut. I dag när jag loggar in så är dom plötsligt borttagna. Ringt både Amex och SAS som skyller på varandra och får inget riktigt svar. Är det någon annan som råkat ut för detta?
Hoppas att detta är rätt tråd då det gäller Elite kortet. Har haft det sen förra året och är väldigt nöjd med förmånerna man får. Såg även att 20 K poäng hade trillat in någon gång under november månad och allt såg korrekt ut. I dag när jag loggar in så är dom plötsligt borttagna. Ringt både Amex och SAS som skyller på varandra och får inget riktigt svar. Är det någon annan som råkat ut för detta?