B
Brandten
Guest
Med liten risk för att Amex läser detta. Jo jag fick 20+18k poäng.agehall skrev:Nix. Ingen får bonus om den som blir värvad redan har AmEx.Klicka för att utvidga...
Med liten risk för att Amex läser detta. Jo jag fick 20+18k poäng.agehall skrev:Nix. Ingen får bonus om den som blir värvad redan har AmEx.Klicka för att utvidga...
Jag som precis ansökte om Elite och redan har premium...Brandten skrev:Med liten risk för att Amex läser detta. Jo jag fick 20+18k poäng.Klicka för att utvidga...
Jo, alla kan göra fel. Du borde inte ha fått poäng om du redan hade ett AmEx.Brandten skrev:Med liten risk för att Amex läser detta. Jo jag fick 20+18k poäng.Klicka för att utvidga...
Jag värvar dig gärna! Skickar PMWinquman skrev:Efter att ha suttit alldeles för länge och jämfört alternativen blir det nog ett elite ändå till slut. Jag kan motivera det med bättre reseförsäkring, men det är såklart egentligen de 20k baspoängen som väger överOm någon vill värva mig så är detta nog ett bra tillfälle!Klicka för att utvidga...