Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

Och nu är alla fyra avbokade. Easy come, easy go.
Av dig eller av SAS?

Jag hittade en perfekt tur igår via Berlin till helgen. Bra pris, bra tider. Behövde ringa och boka och tänkte att det var enklare att göra på dagtid. Men idag är hela flighten borta. Suck. Tillbaks till ritbordet...

Av dig eller av SAS?

Jag hittade en perfekt tur igår via Berlin till helgen. Bra pris, bra tider. Behövde ringa och boka och tänkte att det var enklare att göra på dagtid. Men idag är hela flighten borta. Suck. Tillbaks till ritbordet...
Av mig. Det har redan blivit så många tjänsteresor att jag inte behövde MR.

Brände av 6 segment igår och jag säger aldig mer ska jag göra något sådant dumt :)
Ett mirakel att jag kom hem efter en kedja av förseningar vilket resulterade att jag fick gå från plan direkt till boarding för dom 3 senaste flighterna.

Brände av 6 segment igår och jag säger aldig mer ska jag göra något sådant dumt :)
Ett mirakel att jag kom hem efter en kedja av förseningar vilket resulterade att jag fick gå från plan direkt till boarding för dom 3 senaste flighterna.

Ikke helt bra timing å gjøre en slik "run" på en dag med mycket snø och väder på arlanda flygplats + nord-norge (og nord-sverige) :p

Ikke helt bra timing å gjøre en slik "run" på en dag med mycket snø och väder på arlanda flygplats + nord-norge (og nord-sverige) :p
Snö på Arlanda igår? Vet inte om vi pratar om samma Arlanda, men jag såg ingen snö där över huvud taget under gårdagen. Det var ju till och med plusgrader

Synes @simon_says91 sa det var snøvær, iallefall på kvelden? Mye vær i norge iallefall.
Det snöade tungsnö på Arlanda vid 19:00 och framåt. Sen om de låg kvar eller inte va en Annan fråga. Såg bara att de rasade ner utanför fönstret. Jag satt på gångplats.

Nu åter till ämnet. Gjort 9 flighter nu så nästa helg när jag flyger min enkelresa hem från LHR - ARN med SAS och inkasserar 30 000 poäng :D

Det snöade tungsnö på Arlanda vid 19:00 och framåt. Sen om de låg kvar eller inte va en Annan fråga. Såg bara att de rasade ner utanför fönstret. Jag satt på gångplats.
På dagen var det dock inget sådant och plusgrader. Oavsett så är det lite svårt att planera in en MR utifrån hur vädret kommer att vara, är inget man kan påverka

Toppen