Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

Dusseldorf finns ju i plus pa sas hemsida 1000 per resa men ger det inte en massa poang??

Im du jagar poang och inte legs

Det är legs som jag jagar, 4 stycken helst till Europa för att kombinera nytta med nöje.
Men funkar inte det kan jag tänka mig att göra 4st inrikes för så lite pengar som möjligt + en t.o.r. till Kiruna.

Sket sig rätt hårt med min IAD-resa som jag skulle på i helgen. Tappade 2 t/r där (ARN-CPH-IAD-CPH-ARN).
Behöver 5 t/r (utöver redan bokat) innan sista feb.

Kan åka på Youth-biljetter, någon som har tips på destinationer man kan köra över dagen, helst via CPH/OSL. Vill undvika hotell och försöka vara lite effektiv.
I värsta fall så drar jag en del inrikesben, inte så frestande dock.

Tips uppskattas!

Sket sig rätt hårt med min IAD-resa som jag skulle på i helgen. Tappade 2 t/r där (ARN-CPH-IAD-CPH-ARN).

Kan åka på Youth-biljetter, någon som har tips på destinationer man kan köra över dagen, helst via CPH/OSL. Vill undvika hotell och försöka vara lite effektiv.

Tips uppskattas!
Flyg till Oslo via Köpenhamn? Ne men ARN-OSL-BGO-OSL-ARN för 1046SEK på Youth är de biligaste jag hittat. Tror du inte kommer undan billigare.

Tips uppskattas!
Jag flyger ARN-CPH-OSL-KSU T/R, dock med en hotellnatt pga att fästmön är med. Det går att få till den routingen över dagen, har tyvärr inte möjlighet att kolla upp Youth-priser.

• Gilla
Reactions: bnr
@Aurora - Kan man ta vändande plan på KSU, KRS, BOO, TOS, BGO?

Hvis man forklarer opplegget til crewet så ordner det seg, BOO, TOS og BGO har ankomst og avgangshall "i ett", så du kommer inn samme vegen du skal ut. Bare å stille seg framst i køa. KSU og KRS har jeg ikke vært på på lenge, jeg mener å ha hørt man egentlig må ut gjennom security i KSU, men .... Jeg tipper det ordner seg på noe vis :)

• Gilla
Reactions: bnr

Tips uppskattas!

Om man tappar leg pga inställda flygningar får man inte ngn hjälp eller redution på väg mot målet??

Avbokade p.g.a. att min ESTA drogs in. Dubbelt medborgarskap (Iran & Sverige) + ESTA är inte OK från och med 2016-01-22...
Tråkigt. Helt off-topic men har du någon nytta av dina dubbla medborgarskap?
Min polare ser ingen som helst fördel med sitt iranska medborgarskap, kan inte heller bli av med det heller i och med att han inte gjort deras militärtjänst och är inte så sugen på att köpa sig / muta sig ur den.

Toppen