Luke
Medlem
Tack!
Ja, boka två enkelbiljetter.
Ja, boka två enkelbiljetter.
Så var de bara två kvar. Prag avbokat. Nu även Gdansk avbokat.Bokade in mig i A-klass (Plus) på i tur och ordning Bremen (ny), Milano Malpensa, Prag (ny) och Gdansk (ny), alla ca 1800 SEK T&R. I sedvanlig ordning avbokas resa efter resa ju fler tjänsteresor som dyker upp.
Vänta till på Torsdag?? Ca kl 1800 och boka dåJag sitter och spånar på en Europa-run över en dag i februari.
Surt att jag missade Now or Never igår och att priserna på de flesta avgångar inkl lågpriskalendern har mer än fördubblats.
Det jag tänkte var att göra en ARN-CPH-LHR-CPH/OSL-ARN för att besöka trevliga lounger och som tillsammans med en ARN-KRN-ARN ge mig de 3st t.o.r. som jag behöver för att casha in mina 30'000 poäng.
Men jag vill ju inte att det ska kosta hutlöst mycket pengar...
Därför slänger jag ut frågan här samt i tråden "Flygbiljetter".
Det jag söker förslag om är:
- Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
- Var är din destination? Europa (London Heathrow pga lounger eller alternativa förslag med inträde i *A Gold lounger)
- När vill/behöver du resa ut? 2-7 februari eller 9-28 februari
- När vill/behöver du komma hem? Samma dygn
- Hur länge vill du vara borta? 1 dag
- Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
- I vilken kaninklass? SAS GO
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS
- Vad är din budget? (per person) Så billigt som möjligt, max 1500kr
- Vad är det viktigaste för dig? 1 mellanlandning per riktning för att få ihop 2 st t.o.r. i kampanjen EB Challenge samt få maximal
loungeupplevelse på destinationenJag letar även efter Arlanda-Kiruna, minst tre dagar i februari för en så billig peng som möjligt och är väl medveten om att jag missade chansen igår och inatt efter klockan 01.
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Finns det fler stopp för samma pris eller billigare så att jag kan maximera
poängintjäning, exempelvis ARN-OSL-CPH-???, ???-CPH-OSL-ARN så är jag mycket intresserad av detta.
Tack för all hjälp!
/Smuffe