Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

Jag fick boka den som tre separata resor, jag sökte först på en resa ARN-EDI-ARN och fick förslaget via CPH på bägge vägar för 2400, direktflighten EDI-ARN var överhuvudtaget inte valbar som alternativ. Efter lite diskussion med min flickvän, tänkte vi att vi kanske skulle stanna i CPH på vägen tillbaka varpå jag sökte på en delad resa. Så allt som allt gjorde vi 3 bokningar per person, 1:ARN-CPH-EDI 2:EDI-ARN-CPH och 3: MMX-ARN

Hvis du vil ha tips om dykning i Bodø/området ved Saltstraumen så må du bare hojta til, har en kompis som dykker der gjevnlig (og bor der) :)

Mellanlandar där 2.45h innan jag vänder. Går det att komma in till Bodø och äta eller se/göra nåt vettigt eller är det bäst att stanna på flygplatsen?

Mellanlandar där 2.45h innan jag vänder. Går det att komma in till Bodø och äta eller se/göra nåt vettigt eller är det bäst att stanna på flygplatsen?

Går fint å gå inn til Bodø på 10 minutter :) Så du kan fint ta turen inn til sentrum.

Eller annan kreativ routing med tre segment i vardera riktning från GOT. Behöver 6 segment mao.

Var sen på bollen att boka GOT-BOO och dessa biljetter har gått upp 800 kr eller något. Skulle helst se om jag kan hitta något (annat?) under 2900kr så vore det strålande. Kan åka 9 eller 11 feb, kan nog få till 10:e om det krisar.

Tack för ev. input och kreativa förslag! :)

Last edited:
Toppen