Vadå, ville du inte se Bergen tidigare?Det är ju egentligen helt hål i huvudet, men nu har jag bokat in något som för bara något år sedan var helt otänkbart. MMX-ARN-OSL-BGO-OSL-ARN-MMX: 2880 spänn och 30000+5640+864 poäng.
ARN-OSL-TRD-BOO-TRD-OSL-ARN i Plus för 2800kr första helgen i Februari. Är EBS så 30000+4500+800 när jag är tillbaks, kändes helt OK på en helg, hade inte så många andra dagar som fungerade. Ej vändande plan så jag avser att hinna äta något innan hemresa![]()
Cimber är helt okej och räknas med i challangen. Står även i mailet från SAS och har avhandlats hör flera gångerBer om ursäkt för att jag bidrar med ännu en fråga som möjligen redan besvarats, men kommer följande att räknas som 2 ToR Eurobonus-utmaningen?
ARN-OSL
OSL-HAM
HAM-CPH *SAS 650 flygs av Cimber
CPH-ARN
Det är alltså 4 ben varav ett flygs av Cimber. Är allt okej med denna som forumet bedömer det?
Ja jag har tyvärr inte kvar mejlet. 4 segment = 2 ToR stod dock inte i mejlet vad jag minns iaf. Men många verkar ha fått det beskedet från chat med SAS.Cimber är helt okej och räknas med i challangen. Står även i mailet från SAS och har avhandlats hör flera gånger
Jo hälften av inläggen i tråden handlar om hur många segment som ger en t/r står inget om det i mailet som sagtJa jag har tyvärr inte kvar mejlet. 4 segment = 2 ToR stod dock inte i mejlet vad jag minns iaf. Men många verkar ha fått det beskedet från chat med SAS.