Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

ARN-OSL-TRD-BOO-TRD-OSL-ARN i Plus för 2800kr första helgen i Februari. Är EBS så 30000+4500+800 när jag är tillbaks, kändes helt OK på en helg, hade inte så många andra dagar som fungerade. Ej vändande plan så jag avser att hinna äta något innan hemresa :)

Tack för tipset! Bokade samma fast en annan dag i februari! Prisvärt!

Ber om ursäkt för att jag bidrar med ännu en fråga som möjligen redan besvarats, men kommer följande att räknas som 2 ToR Eurobonus-utmaningen?

ARN-OSL
OSL-HAM
HAM-CPH *SAS 650 flygs av Cimber
CPH-ARN

Det är alltså 4 ben varav ett flygs av Cimber. Är allt okej med denna som forumet bedömer det?

Ber om ursäkt för att jag bidrar med ännu en fråga som möjligen redan besvarats, men kommer följande att räknas som 2 ToR Eurobonus-utmaningen?

ARN-OSL
OSL-HAM
HAM-CPH *SAS 650 flygs av Cimber
CPH-ARN

Det är alltså 4 ben varav ett flygs av Cimber. Är allt okej med denna som forumet bedömer det?
Cimber är helt okej och räknas med i challangen. Står även i mailet från SAS och har avhandlats hör flera gånger

Cimber är helt okej och räknas med i challangen. Står även i mailet från SAS och har avhandlats hör flera gånger
Ja jag har tyvärr inte kvar mejlet. 4 segment = 2 ToR stod dock inte i mejlet vad jag minns iaf. Men många verkar ha fått det beskedet från chat med SAS.

Ja jag har tyvärr inte kvar mejlet. 4 segment = 2 ToR stod dock inte i mejlet vad jag minns iaf. Men många verkar ha fått det beskedet från chat med SAS.
Jo hälften av inläggen i tråden handlar om hur många segment som ger en t/r står inget om det i mailet som sagt

Sitter och försöker få till 3 legs som går att genomföra på kort tid och till låg kostnad. Lyckas inte hitta något riktigt bra om man vill slippa spendera timmar på flygplatsen. Varken OSL eller CPH fungerar bra med GOT som mellanlandning. Någon som har hittat något? Vi pratar en lördag eller söndag.

Då har jag bokat en resa mellan ARN-OSL-TRD-BOO 5:e feb och hem den 7:e BOO-OSL-CPH-ARN i SAS Plus.
För två vuxna och en infant för 6086:-
Bör ge mig 30000+4500+1600 i poäng och 30000+4500 för min sambo.

Någon som vet om det finns något att göra i Bodö en helg i februari?

Toppen