Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

Sitter och försöker få till 3 legs som går att genomföra på kort tid och till låg kostnad. Lyckas inte hitta något riktigt bra om man vill slippa spendera timmar på flygplatsen. Varken OSL eller CPH fungerar bra med GOT som mellanlandning. Någon som har hittat något? Vi pratar en lördag eller söndag.
Menar du från Arlanda är väl Berlin populärt, med bra priser? Utgår du ifrån Kastrup kan jag tipsa om Helsingfors med en mellanlandning på Arlanda och ena vägen direkt, gick loss på 1200 i minus light för mig.

Menar du från Arlanda är väl Berlin populärt, med bra priser? Utgår du ifrån Kastrup kan jag tipsa om Helsingfors med en mellanlandning på Arlanda och ena vägen direkt, gick loss på 1200 i minus light för mig.
Från ARN ja, sorry, glömde det. Berlin låter bra ja. Hittade för 1150 kr ToR nu. Överkomligt!

Bah, när mailet kom klickade jag bara på något av alternativen, och tänkte att jag skulle fixa till det senare - strax före deadline. Sen julstädade jag mailboxen...

Någon som i tidigare (eller den här) challenge som har erfarenhet av om man kan kolla sitt val via kundtjänst el dyl?

Bah, när mailet kom klickade jag bara på något av alternativen, och tänkte att jag skulle fixa till det senare - strax före deadline. Sen julstädade jag mailboxen...

Någon som i tidigare (eller den här) challenge som har erfarenhet av om man kan kolla sitt val via kundtjänst el dyl?
Jag mailade diamond supporten för att bekräfta mitt val då jag lyckades klicka på 4t/r första gången istället för 6t/r och aldrig fick något bekräftelsemail angående min challange. Enligt diamond supporten så såg han att jag hade valt 6t/r

För att få till mina 3 t/r blev det förutom en redan inplanerad ARN-LLA-ARN en dagsresa ARN-CPH-ZRH-OSL-ARN för 2446kr i PLUS och 5630 poäng. Stoppet i ZRH blir c:a 3,5h så tänkte passa på att testa Star Gold loungen, blir även tid i Oslo att handla Nikka på tax-free :)

Får man fråga vilket datum?

Då har jag bokat en resa mellan ARN-OSL-TRD-BOO 5:e feb och hem den 7:e BOO-OSL-CPH-ARN i SAS Plus.
För två vuxna och en infant för 6086:-
Bör ge mig 30000+4500+1600 i poäng och 30000+4500 för min sambo.

Någon som vet om det finns något att göra i Bodö en helg i februari?

Flygmuseet! Jättebra och kult.
Åk för att se saltstraumen.

@Aurora Tack för tipsen! Saltstraumen åker jag nog för att se. Skulle vara kul att dyka där men det kommer jag inte hinna med.
Flygmuseet skall jag se till att besöka!

Hvis du vil ha tips om dykning i Bodø/området ved Saltstraumen så må du bare hojta til, har en kompis som dykker der gjevnlig (og bor der) :)

Toppen