VIa hemsidans lågpriskalender, inget special. Möjligt att det var någon kampanj, bokade i början av förra veckan.Hur boka du denna? Hade varit väldigt trevligt om det gick att göra samma bokning fast från GOT..
VIa hemsidans lågpriskalender, inget special. Möjligt att det var någon kampanj, bokade i början av förra veckan.Hur boka du denna? Hade varit väldigt trevligt om det gick att göra samma bokning fast från GOT..
Kolla Bodø (BOO) eller annan ort i Norge som saknar direktflyg från ARN/CPH. Finns till BOO i slutet av februari för knappt 2700 nu, priserna verkar ha gått upp några hundra sedan jag kollade senast...Någon som hittat en prisvärd routing från GOT med 6 segment? Alla tips mottages.
ARN-OSL-TRD-BOO-TRD-OSL-ARN i Plus för 2800kr första helgen i Februari. Är EBS så 30000+4500+800 när jag är tillbaks, kändes helt OK på en helg, hade inte så många andra dagar som fungerade. Ej vändande plan så jag avser att hinna äta något innan hemresa![]()
Köp av resa med AmEx kanske?Nyfiken på där 800 poängen du nämner...var klämmer du in dem?
Någon som hittat en prisvärd routing från GOT med 6 segment? Alla tips mottages.
Nyfiken på där 800 poängen du nämner...var klämmer du in dem?
Köp av resa med AmEx kanske?
Det ska det göra enligt den info som kommit. 4 segment = 2 t/rSå ARN-OSL-LHR-CPH-ARN räknad som 2 t/r med andra ord?