Försökte med CDG men fick felmeddelande då man är tvungen att ha minst 90 min för byte på CDG
Du har rätt, lite synd. Räcker 40 min i BER exempelvis för att vända?
Försökte med CDG men fick felmeddelande då man är tvungen att ha minst 90 min för byte på CDG
Prova boka och se vad du får för svar. Nackdelen med TXL är att det nästan jämt är bussgate och du kan bli avsläppt lite varsom. Hade personligen inte valt en vända till TXL. Har själv bokat Riga och Hamburg från ArlandaDu har rätt, lite synd. Räcker 40 min i BER exempelvis för att vända?
Det lär bli bekymmersamt då vi är ett flertal som har fått raka motsatsen till svar och har såväl fått svaren via mail som chatten (där det finns mailade chatutdrag på vad SAS har sagt.Talade precis med SAS Eurobonus supporten eftersom jag tycker att det i vissa inlägg i tråden låter för enkelt att uppfylla denna challange. Det är alltså 3 t/r biljetter som räknas (oberoende transit). Resor via en flygplats för att nå destination räknas alltså inte som 2 t/r resor. 1 Biljett = 1 t/r.
Ganska logiskt, vore för enkelt (billig) challange annars...
I know, men varför är ditt svar mer rätt isf för det fick du ju också via supporten?Ett budord från en klok man: Enkelt, lita aldrig på support/kundtjänst..
Bättre att ta det säkra före det osäkra, varje gång!