SFC
Medlem
Det ska de göra, vi måste skilja på code-share (vilket exemplet ovan är) respektive SAS-flygningar opererade av t ex FlyBe, Jettime, Cimber eller Braathens.FlyBye och Braathens bör räknas in i SAS om jag inte har fel?
Det ska de göra, vi måste skilja på code-share (vilket exemplet ovan är) respektive SAS-flygningar opererade av t ex FlyBe, Jettime, Cimber eller Braathens.FlyBye och Braathens bör räknas in i SAS om jag inte har fel?
Ja, det är det jag är lite rädd för. Får försöka boka vi FRA båda vägar om det blir av att boka denna.Risken finns väl till och med att den räknas som 0 eftersom du har byte på olika ställen. Det är ju egentligen 2 enkel om man räknar bort lh.
Men såvitt jag förstått så har det åtminstone i tidigare challenges räknats antal segment delat med 2, och då borde den ge 1.
Ja, i villkoren står "Gäller endast resor som flygs av SAS".
Hinner dom städa av och förbereda på 25 min ?
/A
Det är osäkert, men det lär vara samma kärra man åker tillbaka med - så där små outstations har inga plan stående.
Det där är inte som det fungerat i tidigare liknande kampanjer. Och kundtjänst var lika mycket kundtjänst då och svarade liknande...Nu låter det annorlunda hos bonussupporten. Jag tolkar det som att antal segment inte spelar någon roll. Dock så finns ju möjligheten att SAS själva inte vet hur deras IT-system räknar?
![]()
Man blir så trött på att dom aldrig kan skriva ordentligt vad som gäller.........Nu låter det annorlunda hos bonussupporten. Jag tolkar det som att antal segment inte spelar någon roll. Dock så finns ju möjligheten att SAS själva inte vet hur deras IT-system räknar?
![]()
Varför ens fråga? En gång för alla, det tjänar inget till.Man blir så trött på att dom aldrig kan skriva ordentligt vad som gäller.........
Enlig min mailkonversation jag hade med Guldmailen idag och igår lät de tvärtom..... Om jag tolkar de så ska de räknas som 2 T/R det du räknar upp med ARN-CPH-LHR-CPH-ARN.
Kolla mitt inlägg med bifogad konversation: SAS Bonus Challenge | Sida 93 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
För du vet hur mycket jag gillar att maila flygbolag om klagomål och frågorVarför ens fråga? En gång för alla, det tjänar inget till.