Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

Så, då har jag lyckats sno sista fönsterplatsen på väg ner, från 3C till 3A och har 4A på väg tillbaka till ARN.
Det blir riktigt bra det här! :)
De platser som finns kvar är:
3C
4E
5B
6B
6E
7B
7E

På returen finns:
3B
5B
6B
6E
7B
7E
8B
8E

Priset har höjts till över 2000kr men lite info till de som funderar på att åka med den 23:e.

Som medveten resenär har jag idag avbokat min biljett till ALC den 19:e.
Bara för att boka den igen! Det fanns billigare bokningsklass idag jmf. när jag bokade. :cool:

Jag fick tillbaka hela beloppet minus 30 kr bokningsavgift. Nettovinst ca 250:-.

Så hädanefter om jag bokar i plus så kommer jag ha Expertflyer-bevakning för att se om de släpper billigare klasser.

När jag först tittade på priset låg den på ca 3300kr, men när jag sedan loggade på för att beställa resan hamnade jag på ca3000kr....

Jag och famhansson hade en riktigt trevlig flight ner till till PRG idag. Vi passade även på att köpa en liten överraskning till den trevliga besättningen där nere som vi delade ut på hemvägen.

Eftersom besättningen var mycket trevlig rekommenderade vi dem även att försöka jobba ombord på ARN-PRG den 23/10 då det kommer fler glada resenärer...

De bör i alla fall förvarnas om den anomali som kommer att uppstå avseende förbrukning av alkoholhaltiga drycker... :cool:

Och dessutom se till att cateringvagnen är välfylld med muffins och chipspåsar eftersom alla kommer optimera värdet på Plus-biljetterna :)
Jag är också sannolikt med den 23:e, vill dock inte säga något säkert innan vissa detaljer är klara.

Jag och famhansson hade en riktigt trevlig flight ner till till PRG idag. Vi passade även på att köpa en liten överraskning till den trevliga besättningen där nere som vi delade ut på hemvägen.

Eftersom besättningen var mycket trevlig rekommenderade vi dem även att försöka jobba ombord på ARN-PRG den 23/10 då det kommer fler glada resenärer...

Vad serverades i PLUS till Prag?

Toppen