Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

NotRyan: Visst fan... är lite lost på datumen just nu!

Kanske därför jag kom undan så billigt då? :rolleyes:

Vi får kalla denna resa som Prague: An Unexpected Journey ;)

Det ser ut som The Fellowship of BC blir 11 + 1 (NotRyans kompis)

23/10 ARN-PRG Ut:4A Hem:4C

23/10 prg-arn 2d

23/10 - ARN-PRG-ARN, 3C outbound och inbound.

23 okt 2013 SK1767 - SK1768 kl 1130-1320 -- 1400-1550

23/10 GOT-ARN-PRG-ARN-GOT

Ser ut att bli en riktig BusinessClass.se flight!

Jag sitter på 6D ut och 7F hem den 23/10.

Jag är också nu på SK1767/1768 den 23/10. Jag bjuder på 2 öl ombord till den som byter min mittenplats på hemresan till en gångplats :)

Tydligen populärt att resa till och från Prag just den 23. Jag har 4C/3C.

Vad i h-vete, Prag t.o.r med SK1767/1768 den 23/10, 1862 kr i Plus.... Jag kunde inte motstå. Dessutom bokade en kompis/kollega till samma pris. Och jag som inte ens behöver den för EBG :)

Vi har redan med knordl (min kompis) på flighterna till och från PRG den 23:e, nu väntar vi på att rogeks (en till kompis) ska haka på också :) Han kommer hem från ICN ikväll....

OT: Inlägg #1111 :)

Mvh
/NotRyan

Last edited:
Jag åker också ARN-PRG-ARN i SAS PLUS på onsdag 23:e :D
Plats 2A ner och 3A hem blir det :)

Det går fortfarande att boka ARN-PRG-ARN i SAS PLUS för endast 1862 kr 23e oktober!

Last edited:
Jag har biljetter bokade den 15:e och 16:e.

Den 15:e har jag plats 3A ut, 3F hem och den 16:e har jag 5A ut och 4A hem.

Men som jag skrev i en tråd tidigare så lutar det åt att jag avbokar dessa... Inte gjort det än :)

Tveka inte nu! Ta på lördag så får du sällskap ;)

Ok, då var förhandlingen klar med frugan och jag följer med på lördag också...... dvs CPH-ALC-CPH.....
Dock kostade mig en "VM-kval match" imorgon:( Men vad gör man inte för SAS.......

Är förvånad att man på lite över 6300kr kan fixa 20000 bas boäng med SAS....(När kommer EBD?):)
Min C-klass resa med TG (J-klass) i juli kostade mig lite över 20 000kr och borde gett mig ca 20800 basboäng....
Men dessa poäng har jag inte sett till.....och retroSAS har haft över 5 veckor att fixa poängen....:mad:

Ok, då var förhandlingen klar med frugan och jag följer med på lördag också...... dvs CPH-ALC-CPH..... Dock kostade mig en "VM-kval match" imorgon:( Men vad gör man inte för SAS....... Är förvånad att man på lite över 6300kr kan fixa 20000 bas boäng med SAS....(När kommer EBD?):) Min C-klass resa med TG (J-klass) i juli kostade mig lite över 20 000kr och borde gett mig ca 20800 basboäng.... Men dessa poäng har jag inte sett till.....och retroSAS har haft över 5 veckor att fixa poängen....:mad:
You win some - you loose some, skoj med sällskap på lördag. Jag har 1F på båda flygen.

Toppen