jumbooze
Medlem
Tveka inte nu! Ta på lördag så får du sällskapHar inte bestämmt mig än om lördag till ALC eller vänta till den 26:e, dock är jag lite sugen på en award F på LH till NYC 24/25-10... Det blir lite förhandling med frugan.....![]()
Tveka inte nu! Ta på lördag så får du sällskapHar inte bestämmt mig än om lördag till ALC eller vänta till den 26:e, dock är jag lite sugen på en award F på LH till NYC 24/25-10... Det blir lite förhandling med frugan.....![]()
Martin Björnström åker ju den 23:e, så omöjligt ska det väl inte vara att få ett reportage från en Gold-run med en sådan intervju.Många fler blir det, kan inte nån göra en intervju med besättningen vid tillfälle![]()
Har inte bestämmt mig än om lördag till ALC eller vänta till den 26:e, dock är jag lite sugen på en award F på LH till NYC 24/25-10...
Det blir lite förhandling med frugan.....![]()
Undra om besättningen är densamma på dessa flighter, damen i främre delen verkade lite oklar med fenomenet i tisdags när jag åkte men nu har det ju gått ytterligare en dag och några fler ansikten som dyker upp på hemresan igen. Många fler blir det, kan inte nån göra en intervju med besättningen vid tillfälle![]()
Jag frågade. Tydligen inte. De rotarerar runt på nåt vis. Dagens besättning skulle inte flyga denna rutt igen närmaste tiden.
Nån här kanske är kabinpersonal och vet?
Jag frågade. Tydligen inte. De rotarerar runt på nåt vis. Dagens besättning skulle inte flyga denna rutt igen närmaste tiden.
Nån här kanske är kabinpersonal och vet?
Jag aker samma rutt varje vecka och det ar alltid ny personal, pa 100 vandor kanska jag far samma 2 eller max 3 ggr.
Ser ut att bli en riktig BusinessClass.se flight!
Jag sitter på 6D ut och 7F hem den 23/10.
Vi ses i loungen!![]()