Senaste nytt

Vi som flög SE-DIR "Nora Viking" till Oslo 26:e oktober 2013

SAS Air Purser Gyril Steen tog kort från plattan på OSL när vi flög över och landade

860_739368152755666_1587081123_n.jpg1381276_739368229422325_265925731_n.jpg1383595_739368286088986_1031287541_n.jpg

Vänner!

Stort, stort tack för en underbar lördag. Jag tror att det saknas EN kommentar från oss, men CPT Finn har varit inne på det. Alla människor som var med hade en sådan positiv inställning och glädje gjorde denna dag fullkomligt suverän! Eftersom jag organiserade en del saker på morgonen (Frey) samt middagen i Stockholm hade jag några ekonomiska risker utöver mitt eget paket. Att alla betalade in så snabbt, utan någon som helst frågor till en främligen (delvis galen norrbagge) visar för mig vilken typ av människor som finns härinne. Jag tycker det faktisk är den viktigaste delen av denna dag: alla som var med och gjorde detta till en fantastisk dag.

Jag tänke också kommentera kramkalasbilden som fcx tog på mig. Det var en spontan reaktion när jag gick fram till flygplanet. Jag hade inte koll att bilden togs innan jag såg denna nästa dag. Med fcx godkännande fick jag denna till min Facebooksida, och eftersom världen är liten visade sig att SAS PR chef i Norge är gift med en barndomsvän i Norge :)

Jag håller på att skriva en rapport på engelska, och har en fråga till alla som har lagt ut bilder här. Jag tänker använda rapporten på ett annat forum i syfte att berätta om dagen samt göra lite PR för Businessclass.se. Jag tänkte använda Picasa för detta. Har ni problem med att jag använder foton från denna tråd? I så fall respekterar jag detta och återanvänder inte era foton.

SAS Museum gör nu efterforskningar och tar beslut om hur/var/när Nora Viking ska flyttas till museet. När det är klart kommer vi bli inbjudna på invigningen av den nya utställningen så en del av oss har inte sett SE-DIR för sista gången :)

Toppen