Vänner!
Jag håller på att skriva en rapport på engelska, och har en fråga till alla som har lagt ut bilder här. Jag tänker använda rapporten på ett annat forum i syfte att berätta om dagen samt göra lite PR för Businessclass.se. Jag tänkte använda Picasa för detta. Har ni problem med att jag använder foton från denna tråd? I så fall respekterar jag detta och återanvänder inte era foton.
Jag har inga problem med att du använder bilderna jag postade om du vill det, men tala gärna om ifall du tänker göra det.
Jag har också skrivit en rapport på engelska som jag lagt upp i trip report-forumet på flyertalk.com.
SAS Museum gör nu efterforskningar och tar beslut om hur/var/när Nora Viking ska flyttas till museet. När det är klart kommer vi bli inbjudna på invigningen av den nya utställningen så en del av oss har inte sett SE-DIR för sista gången![]()
Det vore verkligen roligt. Jag fick knappt tid att se museumet eftersom vi åkte på private jet turen och sedan var det ju inte mycket tid innan flyget till stockholm gick. Jag undrar hur ni som åkte på PJ-tur #2 ens hann med flighten till stockholm
Jag skulle verkligen vilja se museumet igen så en invigning av SE-DIR vor eju ett utmärkt tillfälle!