Senaste nytt

Vi som åker till Aten med Julkalendern

Jag har fått samma sak ser jag nu, på den som kom in 30/5 har jag även fått poäng för mat och dryck. Det var inget jag köpte på hotellet i alla fall. I och för sig fick vi frukosten gratis, kanske har något med saken att göra? Det står även ett bokningsnummer på dessa extra poäng som stämmer överens med det jag bokade.

Det är som så att numera får man poäng för frukosten oftast om den ingår även om man bokat för poäng. Jag har fått poäng för frukost på mina 5 senaste övernattningar på hotell där frukost normalt inte ingår.

Det är som så att numera får man poäng för frukosten oftast om den ingår även om man bokat för poäng. Jag har fått poäng för frukost på mina 5 senaste övernattningar på hotell där frukost normalt inte ingår.

Vi hade en rate där frukost inte var inkluderat, efter 30 minuter ringde de till rummet och sa att vi skulle få frukost i alla fall. Jag tackar och tar emot för god frukost och poängen :)

Jag har fått samma sak ser jag nu, på den som kom in 30/5 har jag även fått poäng för mat och dryck. Det var inget jag köpte på hotellet i alla fall. I och för sig fick vi frukosten gratis, kanske har något med saken att göra? Det står även ett bokningsnummer på dessa extra poäng som stämmer överens med det jag bokade.
Har fått likadant nu när jag kollar upp, saknar SAS julkalender, men som jag har sagt tidigare vet inte om jag har anmält mig.

SAS säger att jag inte anmält mig till kampanjen och jag är 100% säker på att jag gjort det... Och jag behöver ingen kommentar just nu om att jag borde tagit en print screen.. :(

SAS säger att jag inte anmält mig till kampanjen och jag är 100% säker på att jag gjort det... Och jag behöver ingen kommentar just nu om att jag borde tagit en print screen.. :(

Men det var ju själva *** att dom ska börja krångla med detta. Jag gjorde också som de flesta säger, anmäler mig två gånger för att få "bekräftelse" på att man är anmäld. Men självklart tog jag inte någon printscreen heller....
Nu har jag inte sett något på kontot än från söndag, varken flyg eller eventuell bonus så vi får väl se hur det går.

Jag ringde först och då kunde man inte se någon kampanj den första helgen 24-25/5 som gällde för julbonusen lucka 22 och detta skulle kollas upp med Eurobonus avd. Ring Eurobonus eller mejla och påtala problemet. Jag fick mina poäng efter 1,5 h.

Nu har jag också fått in poängen. Jag brukar också som ni andra anmäla mig 2ggr för att få meddelandet "du är redan anmäld". Ska lära mig att även ta print screens i fortsättningen!

En kul flight var det i lördags, tyvärr hann jag inte bekanta mig med några från forumet då jag åkte med folk som krävde uppmärksamhet mest hela tiden. Ett tag kändes det nästan som att åka charter, folk var verkligen på topphumör. Lite synd dock att den alkoholhaltiga drycken så snabbt tog slut. Hemresan igår via Kastrup var mer "normal", inget utöver det vanliga inträffade.

Toppen