Concorde
Founding Member
Det är B787 vi talar om....
Exakt. Det enda som skulle kunna få till en ändring är om 787 flottan får någon form av flygförbud, dvs inget BA har kontroll över.
Det är B787 vi talar om....
Ursäkta en rejäl portion OT, men jag kan inte hålla mig. Skall du ge plåster på såren åt de som stod på standby-listan? Vi som inte alls skrev upp oss för eventet då, skall inte vi få något? Jag anar en inre cirkel som står på standby-listor för att få saker. Jag känner mig kränkt och kommer stå med armarna i kors i min sandlåda JÄTTELÄNGE!Uppdatering
Jag har fått svar från Solfaktor att alla biljetter är betalade (några fick nog bråttom när jag började nämna standby-listan) och att gruppbokningen därför snart är biljetterad. Det borde innebära att ni kan välja platser senare under dagen.
Det innebär också att standbylistan inte längre behövs, jag kommer maila alla anmälda och förklara hur allt gått till och ge ett litet plåster på såren - det är flera som är missnöjda.
Nu får jag upp bokningen på checkmytrip.com, men inte på BA.com.
De har dock fortfarande inte fixat mitt namn trots att de lovat det och jag ser inga biljettnr.
Tyvärr. Då denna bokning gäller för en stor grupp kan vi inte visa den online. Kontakta ditt lokala British Airways-kontor eller din resebyrå.
Jag får se om jag ger mig tillkänna på återresan eller om jag bara ska skriva en liten reserapport om hur der är att följa med som utomstående på en flygning där ett BC event pågår!![]()