i bland är värden liten. Åkte igår med KL AMS-ARN. Jag sitter på 1 D och min kompis sitter på 1C och på 1A sitter för oss en främmande kille. Denna kille sover nästan hela resan men vid landingen så vaknar han till. När vi taxar förbi terminal 5 så står DYs inhyrda A-340 och jag påpekar för min kompis, (som inte är så flyg intesserad) att där står den Norweigen maskin vi såg på JFK igår, och då svar killen på engelska, jag den är inhyrd på Wet-leas från Hifly, jag frågar hur kan du veta detta, jag jobbar med Dreamlinje för Boeing genom ett konsultbolag och skall vara på jobb i Stockholm till på onsdag denna vecka, jag sa at jag var bokad den 9 aug med en 787 och han svarade snabbt, jag då kommer du att åka med den första BA flygningen med 787 från Arlanda. Tyvärr var det tid att gå av maskinen just då, jag han inte fråga några fler frågor, nu så här efteråt så borde man ha fått tag i denna kille och dragit ihop en snabbt BC träff i kväll med honom! Han viste allt och ha sa att det finns ett "nik" på 787 "leayline".