Senaste nytt

Vi som åker BA 787 Dreamliner till London

Jag bor på Heathrow, främst av kostnadsskäl, men även av ren lättja. Bytte dock från Park Inn till Radisson för att få 5000 poängsbonusen för två nätter.

Då bor vi på följande hotell, som jag sett:

Radisson LHR x 4
Arora LHR
Hilton LHR x 2 [x 3 LÖR-SÖN]
Park Inn LHR
Sofitel LHR T5
May Fair
Intercontinental Park Lane x 2
Park Lane Hotel
Radisson Grafton
Hilton Canary Warf [FRE-LÖR]

Last edited:
Då bor vi på följande hotell, som jag sett:

Radisson LHR
Arora LHR
HIlton LHR
Park Inn LHR
May Fair
Intercontinental Park Lane x 2
Park Lane Hotel
Doubletree Towern
Radisson Grafton

Jag avbokade Doubletree Towern och har inte bokat något nytt ännu. Är öppen för Hilton o Radisson. Det vore kul om vi bodde flera på samma hotell :)

Jag har bokat första natten på Hilton Canary Warf (för att var nära Emirates Aviation Experience på morgonen). Den andra natten bor jag på Hilton LHR T5.

Kricka och jag bor båda nätterna på Hilton LHR T5 nu. Det är så pass billigt att även om det blir aktiviteter i stan och man måste ta taxi hem, så är det billigare än att bo i stan.

Är det någon som är i behov av Pundsedlar, så säljer jag gärna.
£20 för 200 sek eller £50 för en femhundring. Ingen anledning att gynna bankerna.

Vill också tipsa om specialpriser på Heathrow Express: Tur/returresa för två kostar £50.
Jag har redan bokat en sådan biljett och söker nu resesällskap med andra ord :)

Bokningskod är DUO12

Det är samtidigt dubbla poäng på Heathrow Rewards om ni bokar dessa biljetter online. Har ni inte Heathrow Rewards så "hjälper jag gärna till att boka" så att jag kan slicka i mig dessa poäng, skicka PM i så fall.

Toppen