Senaste nytt

Vi som åker BA 787 Dreamliner till London

Ingen borde få upp bokningen förutom TA. Jag gick bakvägen och gjorde en dummy-booking för att få fram seat map.
Vid T-24 bör vi kunna få fram bokningen för check-in, men kan ha fel då det är en gruppbokning.

Ingen online-incheckning!
Paniken kommer krypande, på den här resan vill man ju inte riskera att fastna i ett mittsäte...

Instämmer till fullo. Detta är en av nackdelarna med stora gruppbokningar via TA, man tappar en del av den individuella kontrollen som t.ex. val av säte. Problemet är det inte gick att lösa på något annat sätt då det var kort varsel att få ihop hela eventet. Jag skulle se det som "bra mycket hellre ett mitt säte än inget alls!" på denna resa :)

Jag skulle också vilja prova ett mittsäte faktiskt. Typ 3E eller 7 E. Måste verkligen försöka komma i tid från jobbet med andra ord.

Ingen borde få upp bokningen förutom TA. Jag gick bakvägen och gjorde en dummy-booking för att få fram seat map.
Vid T-24 bör vi kunna få fram bokningen för check-in, men kan ha fel då det är en gruppbokning.

Fick du fram seat map för en 788? Kan det inte vara så att online-incheckning är stängd för att det råkara vara ett helt nytt flygplan (som i värstaste fall faktiskt återersätts med en 767)?

Tror mig ha läst på FT att de som reste med A380 till FRA på premiärdagen inte kunde checka in online. Men huruvida det gäller alla vet jag inte.

Jag kollade på ExpertFlyer i förmiddags och då fanns det inte speciellt många stolar i C på morgondagens BA781 som inte var tagna så jag trodde nog ni hade blivit tilldelade platser redan.

Under alla omständigheter hoppas jag ni får en underbar resa och att allt går som det ska och att det verkligen blir 788 bägge vägarna utan förseningar.

Idag ser jag fram emot BA780 LHR-ARN, men tänk om det inte blir en "equipment-change"...

Edit: Nu står det faktiskt 787 på BA:s hemsida.

Last edited:
Toppen