Jennifer95
Medlem
Skulle inte förvåna mig ifall det var en grupp Taiwan-amerikaner som är tillbaka i Taiwan som digital nomads eller liknande. Men 200 på ett plan låter som BS, man kanske antog att alla var där för miljonen för att "alla" på planet var asiater och hörde några prata om miljonen.Låter som en vandringssägen. Har svårt att se vettig RoI för detta om man är hemmahörig i Taiwan. Skulle vara om det var ett samlat entreprenörsjobb där någon försöker samla poäng för att sedan driva någon form av poäng-tjänst, men även där låter det väldigt långsökt.
Tror jag fick den billigaste rutten för ca 25.000 kr när jag först tittade i oktober. Tror man kunde optimera lite bättre ifall man kunde sprida ut lite mer men då kommer ju även hotellnätter. Dessutom var det en hel del ompositioneringar med LCCs (framförallt asien). Så kanske 22-23k när jag tittade. Nu är det nog för sent för att nå dom beloppen, för nära jul o nyår. Så bäst nu är ifall man kan hitta bra award-resor med så många bolag som möjligt (och lyckas boka det)Är den nån som satt ihop en billig resa med 15 bolag i ekonomi utan awards eller vouchers?
Vad skulle 1 000 000 poäng kostat?
Oräknat hotell och övriga omkostnader.