Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

Visar inte passagerarlistan i galären på KQ internationella flygningar fortfarande det frekventa flygprogram som används av passagerarna på flyget?
 
Tror helt klart på storyn att många Asiater kör denna challenge. Asiater älskar en bra deal, har noll problem att utsätta sig för långa köer eller liknande när de är något de vill ha och de sover som stockar överallt på arbetsplatser osv, så dom sover sig väl bara igenom hela grejen. Skulle gissa att detta faktiskt blir rätt dyrt för SAS :D
 
Förresten ni som lyckats retroregga CI, vilken bokningsklass reggade ni med? Jag fick N när jag bokade, men Y på boardingkortet. Jag försökte retroregga med N fast det gick inte, men Y gick. Detta kan inte bli ett problem väl? Jag har ju fått poängen osv redan.. Och även N ger poäng. Jag fick även "rätt" mängd poäng, dvs jag fick inte poäng som om jag hade bokat med Y. Utan jag fick 50% av miles enligt N.
 
Tror helt klart på storyn att många Asiater kör denna challenge. Asiater älskar en bra deal, har noll problem att utsätta sig för långa köer eller liknande när de är något de vill ha och de sover som stockar överallt på arbetsplatser osv, så dom sover sig väl bara igenom hela grejen. Skulle gissa att detta faktiskt blir rätt dyrt för SAS :D

Förutom att jag tycker att inlägget är fördomsfullt så vill jag kommentera kostnaden.

Den uppkommer väl bara när någon använder poängen? Jag tror tyvärr inte att det blir så lätt att göra sig av med dem. En miljon poäng är mycket. Om du är EBD så riskerar du inte att förlora dem, men då drar du troligtvis in tillräckligt med pengar till SAS att det kanske ändå inte blir så dyrt för dem. Men jag tror att om det stämmer som ni säger att det är många icke-.skandinaver som hoppat på detta så tror jag inte att det stora flertalet är EBD. Då ligger de nog i farozonen för att poängen fryser inne. Då blir väl kostnaden för SAS noll?
 
Förutom att jag tycker att inlägget är fördomsfullt så vill jag kommentera kostnaden.

Den uppkommer väl bara när någon använder poängen? Jag tror tyvärr inte att det blir så lätt att göra sig av med dem. En miljon poäng är mycket. Om du är EBD så riskerar du inte att förlora dem, men då drar du troligtvis in tillräckligt med pengar till SAS att det kanske ändå inte blir så dyrt för dem. Men jag tror att om det stämmer som ni säger att det är många icke-.skandinaver som hoppat på detta så tror jag inte att det stora flertalet är EBD. Då ligger de nog i farozonen för att poängen fryser inne. Då blir väl kostnaden för SAS noll?
Poängen blir väl en skuld på balansräkningen?
 
Ni som lyckas efterregistrera - visas meddelandet "Hoppsan, ett fel har inträffat. Försök igen senare." även för er när ni öppnar sidan för efterregistrering? Fungerar det trots detta för er?

Jag har haft ovan meddelande sedan början av november. Har testat olika webbläsare och enheter. Att maila för efterregistering fungerar ej då de har tekniska problem osv.

Behöver refterregistrera Vietnam, China Airlines och Kenya.
 
Ni som lyckas efterregistrera - visas meddelandet "Hoppsan, ett fel har inträffat. Försök igen senare." även för er när ni öppnar sidan för efterregistrering? Fungerar det trots detta för er?

Jag har haft ovan meddelande sedan början av november. Har testat olika webbläsare och enheter. Att maila för efterregistering fungerar ej då de har tekniska problem osv.

Behöver refterregistrera Vietnam, China Airlines och Kenya.
Samma här, retroreg sidan aldrig fungerat och känns som att mina claims hos ebretro inte hanteras. Hur många här på BC har använt sig av skriptet från FT, ser ut att fungera då? Vad är era åsikter på att använda det?
 
Har använt mejlen ebretro@xxx.se
xxx=flygbolag.

Fick efter 4-5 v svar.
IMG_6072.jpeg
 
Toppen