Cristoffer Cedergren
Medlem
Berätta merLåter bra! Hoppas det är enklare än vad jag fick reda på.
Berätta merLåter bra! Hoppas det är enklare än vad jag fick reda på.
Enkelt om man vill kolla vilket bolag som gäller på resp flight.För folk som tänkt ta Air Europa Express:
FlyerTalk Forums - View Single Post - EuroBonus Millionaire
Post 36610934 - FlyerTalk is a living, growing community where frequent travelers around the world come to exchange knowledge and experiences about everything miles and points related.www.flyertalk.com
Kort o gott säger en i kundtjänst att dom inte räknas.
Japp, men dock verkar det som att UX roterar en hel del. Såg att på MAD-OTP så byts det en hel del (Den jag bokade är ej Express, valde att boka där dom inte var involverade). Men vi får se hur det blir!
Jag som åker till Barca på tisdag... Kanske får bli en snabbturGer tips om MAD - BCN, bokade in mig på flighten som Air Europa använder sin B787 på, betalade 280 SEK för bokningsklass Z.
Ställ motfråga om SAS Connect räknas.Japp, men dock verkar det som att UX roterar en hel del. Såg att på MAD-OTP så byts det en hel del (Den jag bokade är ej Express, valde att boka där dom inte var involverade). Men vi får se hur det blir!
Måste det väl göra eller?Ställ motfråga om SAS Connect räknas.
För folk som tänkt ta Air Europa Express:
FlyerTalk Forums - View Single Post - EuroBonus Millionaire
Post 36610934 - FlyerTalk is a living, growing community where frequent travelers around the world come to exchange knowledge and experiences about everything miles and points related.www.flyertalk.com
Kort o gott säger en i kundtjänst att dom inte räknas.