Senaste nytt

Vem vill bli Eurobonus miljonär? Tjäna upp till 1 miljon eurobonuspoäng

En kompis som är med på Businessclass forumet varnade mig för att det finns biljetter som inte ger bonuspoäng och därmed riskerar man resa segment som inte bidrar till utmaningen. Rimligen är det väl inte alla flygbolag som har detta, Sas ger ju alltid poäng även om man åker typ eco light... Ngn som har koll på vilka flygbolag bland de man kan välja (17st) för utmaningen som har denna fälla?

Se post 77 i tråden

The people whom I have lined up to do this SAS million point challenge are using this kind of backpack (but acquired for under $60) or something like it for the trips:

I don’t want checked baggage delays to interfere with the trips, so I am also suggesting AirTag+TilePro trackers be placed in any checked luggage. Also, a cheap, small collapsible duffel bag can be useful as a supplemental cabin baggage item if you are lugging around a coat.

Cheap same-day or next-day laundry services are available in various major cities in Latin America and Asia, so that may help reduce the number of clothes needed for the trips that are part of this EuroBonus challenge.

Blivit sugen på att åtminstonde lyckas med 10 bolag. Mest som ett kul äventyr.

SAS redan avklarat.
AF och KLM snart också.
Tarom eller Air Europa går att håva in.
6 kvar och då behöver jag bege mig österut.

Från Tunis finns billiga avgångar i Business med Saudi till tex Bangkok och Kuala Lumpur. Men det kräver byte både på JED och RUH.

Nån som har erfrarenhet av att göra en sån inrikes transfer i Saudiarabien?

Blivit sugen på att åtminstonde lyckas med 10 bolag. Mest som ett kul äventyr.

SAS redan avklarat.
AF och KLM snart också.
Tarom eller Air Europa går att håva in.
6 kvar och då behöver jag bege mig österut.

Från Tunis finns billiga avgångar i Business med Saudi till tex Bangkok och Kuala Lumpur. Men det kräver byte både på JED och RUH.

Nån som har erfrarenhet av att göra en sån inrikes transfer i Saudiarabien

Inrikes i Saudiarabien kräver visum

• Gilla
Reactions: pep
Toppen