ResenärenLars
Medlem
Poängen från flygningen i onsdags kom in nu på morgonen. Tog något längre tid andra gången, men ändå ok.Poängen kom in dagen efter. T o m före poängen från KLM från flygningen AMS-PVG 2 dagar tidigare.
Poängen från flygningen i onsdags kom in nu på morgonen. Tog något längre tid andra gången, men ändå ok.Poängen kom in dagen efter. T o m före poängen från KLM från flygningen AMS-PVG 2 dagar tidigare.
Blivit sugen på att åtminstonde lyckas med 10 bolag. Mest som ett kul äventyr.
SAS redan avklarat.
AF och KLM snart också.
Tarom eller Air Europa går att håva in.
6 kvar och då behöver jag bege mig österut.
Från Tunis finns billiga avgångar i Business med Saudi till tex Bangkok och Kuala Lumpur. Men det kräver byte både på JED och RUH.
Nån som har erfrarenhet av att göra en sån inrikes transfer i Saudiarabien
Tack, berätta gärna mer om hur det funka för digInrikes i Saudiarabien kräver visum
Kollar nästa veckan men fick avrådan av en vän. Skipa inrikes. Ta bara internationell transit. Ta du gärna en för laget därTack, berätta gärna mer om hur det funka för dig
96h transitvisum erhålls gratis när man bokar enligt Saudis webb, så det är inte frågan här.
Okej. Tror inte det är något problem efter att ha läst på Flyertalk. Men vill höra om nån här har testatKollar nästa veckan men fick avrådan av en vän. Skipa inrikes. Ta bara internationell transit. Ta du gärna en för laget här.
Låter bra! Hoppas det är enklare än vad jag fick reda på.Okej. Tror inte det är något problem efter att ha läst på Flyertalk. Men vill höra om nån här har testat