Mattias Holmén
Medlem
Finns inget bildbevis ännu och skapar bara ännu mer jobb nu till supporten. "Varför har jag inte fått mina poäng ännu? Jag var ju klar i början av november"
Jag kan ringa och fråga åt er!
Finns inget bildbevis ännu och skapar bara ännu mer jobb nu till supporten. "Varför har jag inte fått mina poäng ännu? Jag var ju klar i början av november"
Det räknas!Jag insåg precis att min poängresa som, när jag bokade den, stod att det skulle vara Aeromexico, står det nu ”operated by aerolitoral Dba”. Verkar vara aeromexico connect och det står att de är en SkyTeam (affiliate). Någon som vet vad som gäller med dem? Det var ju tex olika bud när det kom till Air Europa express och jag har inte hängt med på vad som i slutändan gällde med sådana underbolag. Eftersom det är en bokad bonusresa tycker man ju att det borde räknas men är rätt nojig nu.
Jag avbokade min som också var en bonusresa. Tänkte spenderar inte min tid på något som inte är säkert.Jag insåg precis att min poängresa som, när jag bokade den, stod att det skulle vara Aeromexico, står det nu ”operated by aerolitoral Dba”. Verkar vara aeromexico connect och det står att de är en SkyTeam (affiliate). Någon som vet vad som gäller med dem? Det var ju tex olika bud när det kom till Air Europa express och jag har inte hängt med på vad som i slutändan gällde med sådana underbolag. Eftersom det är en bokad bonusresa tycker man ju att det borde räknas men är rätt nojig nu.