Senaste nytt

Vem vill bli EuroBonus miljonär? Jorden runt -semilive

Inga konstigheter med Kenya, skojfrisk personal.

Utrymmet var bättre än Saudia, som hittills varit sämst i klassen.

Vid ankomst till Guangzhou så stod två ur flygplats personalen och väntade med en skylt med mitt namn.

Deras uppgift var att hjälpa mig igenom immigration, hämta väskan och se till att jag hamnade rätt. Trevligt inslag :)

Fick således checka in igen, det tog sina lilla, tid med sedvanligt tjatter , men alla var väldigt hjälpsamma. Lite omständiga bara.

Eurobonusnummer står utmärkt på boardingpass.

Finns Sky Priority check in vid J (T2) , gå dit på en gång. (fast det inte står Xiamen)

Behöver ni byta terminal, vilket jag tvivlar på, så går shuttlebuss från G42 på våning 3.

Nu vidare mot Xiamen!

Visa bifogad bild 159246
Hur upplever du transittiden i CAN? Har ett ganska tajt byte där...

Ok, som alltid, förseningar kan ju ställa till det, din tid är ju ganska så tight.,

Men det kändes välorganiserat, stod personal och väntade på mig och en person till precis när vi klev av, och som höll oss i handen :)

Det är inte många som kör transit, utan det verkar på många av dessa flygplatser som en "grej" nästan.

Just transit var smidigt på (stora) CAN, men jag hade en timme mer än vad du har.
I slutändan trots att jag gick igenom immigration, och åkte t&r till fel terminal tid över innan avgång.

Är du bara i tid så ska det gå bra.

Ok, som alltid, förseningar kan ju ställa till det, din tid är ju ganska så tight.,

Men det kändes välorganiserat, stod personal och väntade på mig och en person till precis när vi klev av, och som höll oss i handen :)

Det är inte många som kör transit, utan det verkar på många av dessa flygplatser som en "grej" nästan.

Just transit var smidigt på (stora) CAN, men jag hade en timme mer än vad du har.
I slutändan trots att jag gick igenom immigration, och åkte t&r till fel terminal tid över innan avgång.

Är du bara i tid så ska det gå bra.
Så trots att du bytte bolag från Kenya till Xiamen hade de koll på din transfer? Eller anmälde du den på något vis?

Toppen