Senaste nytt

Vem vill bli EuroBonus miljonär? Jorden runt -semilive

Lite kort om Virgin Atlantic

Väldigt serviceinriktad CC, där pursern gick och hälsade och småpratade med samtliga.

Brittisk humor är , inte som tysk "humor" om vi säger så, vissa har det i sig, vissa har det inte alls... ;)

Väldigt fräsch kabin, färgval, belysningen, doften.

Man sitter inte speciellt privat, men allt det ändras när stolen görs om till en säng, det blir väldigt privat då.
Något hård säng, i övrigt riktigt gott om plats, och det var längesen jag sov såpass bra ombord.

Maten smakade väldigt bra.

Vi har utan tvekan ett bolag resten av alliansens medlemmar bara kan snegla uppåt och lära sig av.
Business brukar i ärlighetens namn inte vara något speciellt, men Virgin är det, dom har något övriga bolag inte har.

Och jag skulle utan tvekan sätta Virgin allra högst upp , övriga allians bolag, se och lär!

I hereby doubt Virgin Atlantic, the knights of SkyTeam! :cool:

Plaza premium är loungen som gäller på Heathrow T4

Det är en lounge som folk betalar för att gå in i, så det är inte speciellt mycket lediga platser.

Helt ok utbud av mat och dryck.

20241123_124025.jpg

Och med kvällens flygning mellan CDG-AMS så är inte bara varvet jorden runt klar (1,25 varv) det sista flygbolaget av de "15" blev KLM

Det blir dock övernattning i Amsterdam innan hemfärd i morgon, tidsplanen sprack med 20 min gällandes 24h regeln. :rolleyes:

Blir självklart rapportering gällande morgondagen, samt en redogörelse för hela resan innan vi säger tack och hej för denna gång.

Så till dess tack att ni har följt med, på snart återseende :cool:

20241123_133333.png
20241123_195151.jpg
20241123_195302.jpg
20241123_195337.jpg

Toppen