Cristoffer Cedergren
Medlem
AM har inte bemödat sig att lägga till Eurobonus som val när man bokar och ska fylla i Frequent flyer nummer... Flyger du economy? Rapportera gärna hur det går med poängintjäningen till AM 

AM har inte bemödat sig att lägga till Eurobonus som val när man bokar och ska fylla i Frequent flyer nummer... Flyger du economy? Rapportera gärna hur det går med poängintjäningen till AM![]()
Baiyoke Sky? Tror jag också bott i den där svitenEn bra massa år sedan men bilderna ser ut som jag minns den...
Stämmer bra, lite slitet hotel med fin utsikt.
Men rekord är till för att slås!
Kul att du kände igen rummet.
Visade honom skärmdumpen från Wall Street Journal och deras reportage om "million points nerds" samt min flygrutt från GCmap
Vad är det för reportage?
AM B787? Färgsättningen ser fräsch ut, upplevdes kabinen fräsch också?Ännu ett nytt bolag på agendan;
AeroMexico
Otroligt skabbig flygplats, känslan var mer tågstation i Indien på natten (ni som vet ni vet)
Fanns en separat Skypriority check in zon, däremot så var det första gången på hela resan det inte stod SkyTeam Elite på boardingpass.
EBB stod med vartfall , med ***
Orkade inte leta efter loungen.
Vamos!
Visa bifogad bild 159527Visa bifogad bild 159528Visa bifogad bild 159529
Det gjorde den, kändes väldigt fräsch och bekväm.AM B787? Färgsättningen ser fräsch ut, upplevdes kabinen fräsch också?