D
Deleted member 4971
Guest
Givetvis, men vad hade det med något att göra i just det jag skrev?Du flyger för lite andra bolag än SAS..
Givetvis, men vad hade det med något att göra i just det jag skrev?Du flyger för lite andra bolag än SAS..
Alltså nu ska vi inte överdriva. Club Europe lirar i en annan liga, trots Monopoo och dom nya trånga stolarna.
Nu har jag inte studerat earn n' burn ratio på EB, men det måste ju vara bättre än Miles and Less.
Antar att EB poäng går att använda över hela Star?
Givetvis, men vad hade det med något att göra i just det jag skrev?
Vad jag menar är att om du tycker man är duktiga på ARN med priority boarding, så behöver du komma ut och se hur det ska funka på riktigt... Det förekommer inget som jag skulle kalla priority boarding på ARN.
Jo, det kan jag hålla med om (förutom Warszawa som jag inte har varit). Däremot om du flyger mellan Stockholm/Köpenham-Warszawa är British Airways dock inte ett riktigt alternativ tidsmässigt, eller?Nja, inte lika bra idag. Frukosten i SAS lounge på ARN och CPH var begränsad i utbud, och frukostlådan mellan CPH och WAW tråkig samt obetydligt med käk. Här vinner BA på knock-out.
Nej, det lär nog vara TPs och Avios som lockar på den routen.Jo, det kan jag hålla med om (förutom Warszawa som jag inte har varit). Däremot om du flyger mellan Stockholm/Köpenham-Warszawa är British Airways dock inte ett riktigt alternativ tidsmässigt, eller?
Jo, det kan jag hålla med om (förutom Warszawa som jag inte har varit). Däremot om du flyger mellan Stockholm/Köpenham-Warszawa är British Airways dock inte ett riktigt alternativ tidsmässigt, eller?
Nej, det lär nog vara TPs och Avios som lockar på den routen.
Nja, inte lika bra idag. Frukosten i SAS lounge på ARN och CPH var begränsad i utbud, och frukostlådan mellan CPH och WAW tråkig samt obetydligt med käk. Här vinner BA på knock-out.