Senaste nytt

Varför ska man inte boka via resebyrå?

Suck
Ja förstår inte vinklingen...
Du sågar ett företag som inte har 7*24*365 ? Om du är befintlig avtals kund så finns det en del företag som du ksn vända dig till med dessa krav.
Inte ens SAS har detta för gemene man...bara EBG och uppåt.
Jag försöker bara säga att en genom snittlig resenär har andra alt än WWW.billigaresebyrån.se.
Att det finns aktörer som kan och vill bistå sina kunder...

Suck
Ja förstår inte vinklingen...
Du sågar ett företag som inte har 7*24*365 ? Om du är befintlig avtals kund så finns det en del företag som du ksn vända dig till med dessa krav.
Inte ens SAS har detta för gemene man...bara EBG och uppåt.
Jag försöker bara säga att en genom snittlig resenär har andra alt än WWW.billigaresebyrån.se.
Att det finns aktörer som kan och vill bistå sina kunder...
Dom flesta här reser mest privat tror jag, och iaf min arbetsgivare uppskattar inte att jag sitter med privatsamtal på arbetstid. Och Per svarar ju inte efter 18 :)

Visst men nätet klarar inte allt.
Det finns inga utvecklade API:n som förstår allt vad GDS ger i från sig...
Men däremot A-B med känt flygbolag... Men för resor som ofattbar flera bolag så kan det bli problem ned prissättningen...
Eller om nätet visar att det är "fullt"...

Dette indlæg er lige så meget min historie som det også er et spørgsmål til alle her:

Sidste sommer rejste jeg en tur til Boston med Air Canada i Business via Toronto. Billetten var købt på Expedia.com

Udrejsen gik uden problemer men på hjemrejsen opstod der problemer på grund af vejret. Hjemrejsen skulle gå fra Boston via Montreal og London, England til København. På grund af dårligt vejr blev flyet forsinket i halvanden time og flyet fra Montreal til London var derfor fløjet da jeg nåede frem. Jeg ringede til Air Canada (tænkte slet ikke på at jeg jo egentlig burde have ringet til Expedia) og fik her oplyst at jeg allerede var blevet booket om på et fly til Frankfurt. Men på grund af problemer med bagagen nåede jeg heller ikke det fly. Derfor blev jeg booket om til den følgende dag at flyve Montreal-Toronto-København og fik også en voucher til indlogering på et lufthavnshotel.

Så til mit spørgsmål: Kan jeg konkludere at flyselskabet altid har mulighed for at booke en passager om, hvis ellers de gider at ulejlige sig med det? I dette tilfælde kan man måske sige at både selskabet og vejret var lige skyldige i at jeg ikke nåede det oprindelige fly, og at de måske derfor så bort fra at billetten var købt hos et rejsebureau. Eller hvad?

Om du är på resande fot och sådant här händer så brukar de flesta civiliserade bolag hjälpa till det kan man utgå från.
Men tveksamt om tex. Norwegian eller andra low cost bolag är lika generösa...?
I mina fall (SK, AY, EK, PG, TG, BA, SQ samt QR) så har de alltid hjälp till och automatiskt bokat om mig... men det finns säkert undantag också, speciellt i Kina och Västafrika...?? ;)

Toppen