Fast det är lite synd att inte alla butikerna har gått över till digitala presentkort. Jag menar, det är ju lite jobbigt att behöva vänta ett par dagar på ett fysiskt presentkort om man t ex blir sugen på att köpa en Big Mac hos McDonalds...Precis så jag gjort förut ja. Superpresentkort blir som ett betalmedel man kan använda istället för kreditkortet.
Vilka butikers presentkort har du provat att konvertera till och därmed kan bekräfta att man kan få dem via e-post?
Fast det är lite synd att inte alla butikerna har gått över till digitala presentkort. Jag menar, det är ju lite jobbigt att behöva vänta ett par dagar på ett fysiskt presentkort om man t ex blir sugen på att köpa en Big Mac hos McDonalds...
Men McD tar väl Amex överallt så då behöver man inte krångla med presentkort utan bara hala fram sitt Amex när man blir sugen![]()
På några av de McDonalds i Sverige som jag har provat mitt Amex har det inte fungerat. De är väl ungefär som med ICA att det är den lokala ägaren som bestämmer vilka kort som ska tas.
apropå CDON
I CDON:s julkalender 1:a luckan var det CDON+ för 99kr
- 99kr Ord. pris 299 kr
- Fri frakt vid köp över 100 kr
- unika erbjudanden
- 3% återbäring
- 1% återbäring på elektronik och produkter som levereras av CDON.COMs samarbetspartners.
CDON+ - CDON Plus - CDON.COM
- Fri frakt vid köp över 100 kr
kan fås med koden: jLrm9rQ57